Subscription bombing: beveilig je online formulieren en voorkom schade
Subscription bombing is een fenomeen dat steeds vaker voorkomt en iedere organisatie die op haar website met formulieren werkt, kan hier slachtoffer van worden.
Subscription bombing is een fenomeen dat steeds vaker voorkomt en iedere organisatie die op haar website met formulieren werkt, kan hier slachtoffer van worden.
Het valt niet mee om zomaar even een oplossing voor Digital Asset Management (DAM) te kiezen. Waar moet je allemaal op letten?
Anno 2020 zijn er tal van online marketingkanalen die organisaties kunnen gebruiken om hun producten en diensten aan te prijzen.
Als we iedere tech-trend achterna lopen, dan komen we nooit meer toe aan werken. Maar hoe zit het met Augmented Reality (AR) binnen de e-commerce?
Affiliate marketing staat steeds meer onder druk. De performance verslechtert of groei is nauwelijks meer mogelijk.
De huidige tijd zorgt voor blijvende veranderingen, ook in de manier waarop er commercieel gewerkt wordt.
Door de coronacrisis zat werkend Nederland de afgelopen maanden massaal thuis. Echter, nog steeds zijn er in ons land tal van thuiswerkers.
Poolse huishoudens aanmoedigen om hun oude en inefficiënte warmtebronnen op basis van steenkool te vervangen voor een moderne gasinstallatie.
Tijdens mijn studie psychologie heb ik vele dagen doorgebracht met een clipboard in de gangen van de universiteitsgebouwen, op zoek naar mensen die bereid waren mee te doen aan mijn onderzoek.
Na maanden van thuiswerken voor vrijwel iedereen wiens beroep dat mogelijk maakte, lijkt het “normale arbeidsleven” weer flink op gang te komen.
Een goed presterend online servicekanaal is ‘the last mile’. Alles draait daarbij om het op de juiste manier ontsluiten en aanbieden van echte oplossingen
Vaak gehoord: in het hoogseizoen voeren wij geen A/B testen uit. De reden is dan meestal om zoveel mogelijk risico te vermijden.
Hoe optimaliseer je je flow metrics? Hier vind je uitleg en zeven strategieën om direct aan de slag te gaan.
In de afgelopen jaren betaalde Google miljarden aan Apple om Google als de standaard zoekmachine te mogen leveren voor de Safari webbrowser van Apple.
De Corona-pandemie heeft effect op veel aspecten van ons leven en ook op ons betaalgedrag. Het is in elk geval nu al duidelijk dat de verschuiving naar digitaal betalen er aanzienlijk door is bespoedigd.