Channel Digital Transformation

De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.

More stories

Boost je B2B-marketing met IoT

De inzet van IoT kan bij B2B-marketing goed van pas komen. Zeven kansen om de personalisatie en experience van zakelijke klanten te verbeteren.

Digital Transformation

De toekomst van gaming

Hoe zullen games zich verder ontwikkelen? En hebben we straks allemaal met games te maken? Een rondgang langs vijf toonaangevende mixed game-experts. 

Digital Transformation

B2B-Marketing in 2021 – online blijft belangrijk, ook na de lockdowns

B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar. 

Online marketing

De voordelen van een omnichannel-aanpak voor B2B

In de B2B-wereld zijn omnichannel strategieën nog schaars. Zonde! Juist voor B2B kan een omnichannel-aanpak veel voordelen opleveren en minder rompslomp.

Digital Transformation

De doorbraak van EdTech: wat kunnen we nog meer verwachten?

EdTech heeft zich -ook als gevolg van alle lockdowns- definitief in het onderwijs genesteld. Wat zijn de trends en ontwikkelingen?

Digital Transformation

Dit zijn dé e-commerce- en online marketingtrends voor 2021

In dit webinar kijkt online marketingstrateeg Sander Lems van ISM eCompany terug op de belangrijkste online marketingontwikkelingen van het afgelopen jaar en de lessen die je daaruit moet trekken. Maar hij kijkt vooral vooruit, want door nu al te anticiperen op de belangrijkste online marketingtrends kun je met je organisatie of merk dit jaar het verschil maken.

Coronacrisis

Artificial Intelligence: hoe kijken Nederlandse experts naar de toekomst?

De verwachtingen rond AI zijn enorm. Een rondgang langs negen AI-experts. Wat is er al bereikt en wat kunnen we nog verwachten?  

Digital Transformation

De route naar een derde en waardegedreven golf van digitalisering

De derde digitaliseringsgolf komt eraan. Bedrijven zullen digitale middelen niet langer proces- en output-, maar waardegedreven moeten inzetten.

Digital Transformation

Book review: The future is faster than you think

Hoe verandert onze wereld door alle technologische disrupties? Succesauteurs Diamandis en Kotler schetsen een beeld van de nabije toekomst. Een recensie. 

Digital Transformation

De Amazons van morgen ontstaan nu

In de niches is nog ruimte zat. Wat zijn de trends voor het nieuwe jaar in de wereld van platformen en marktplaatsen?  

Digital Transformation

Green tech-revolutie verovert de wereld vanuit de Hollandse kas

Sir David Attenborough noemde de Nederlandse tuinbouw een briljante sector. En terecht. Maar realiseren we ons dat zelf eigenlijk wel? 

Digital Transformation

Vier voorwaarden om Machine Learning goed in te zetten

Machine Learning is binnenkort onlosmakelijk verbonden met de praktijk van alledag. Vier noodzakelijke stappen om dit te bereiken.  

Digital Transformation

AI-chatbots: als de vraag de pan uitrijst

Veel online bedrijven zien een enorme stijging van de vraag naar hun producten en diensten. AI-chatbots kunnen een goed middel zijn om de vragen van al die nieuwe klanten op te vangen.

Digital Transformation

Hoe maak je een bedrijf echt data-driven?

De meerderheid van de werknemers kan geen goede beslissingen nemen gebaseerd op data. Hoe zorg je ervoor dat je bedrijf echt ‘data-driven’ wordt? 

Digital Transformation

Making virtual teams work: zó zet je slimme tools in om ook op afstand het beste uit je team te halen

In dit webinar gaan we in op de toekomst van het hybride werken, ook ná het COVID tijdperk. Hoe kun je effectief samenwerken in remote teams, je projecten ook op afstand goed opleveren en als team nog steeds een verlengstuk voor je klant zijn? Hoe zorg je er voor dat de bedrijfscultuur en communicatieniveaus goed blijven, en dat medewerkers zich niet geïsoleerd en te weinig betrokken voelen? 

B2B Digital