Instagram partner van Eventbrite
Instagram is distributiepartner van online ticketverkoper Eventbrite geworden. Vanaf vandaag kunnen organisatoren een Get Tickets-knop aan hun profielpagina en zakelijke Instagram account toevoegen.
Instagram is distributiepartner van online ticketverkoper Eventbrite geworden. Vanaf vandaag kunnen organisatoren een Get Tickets-knop aan hun profielpagina en zakelijke Instagram account toevoegen.
Conversie-attributie geeft inzicht in welke kanalen ervoor zorgen dat bezoekers van je website uiteindelijk converteren en waar het inzetten van je marketingbudget dus het meeste effect zal hebben. Maar waarom zouden we conversie-attributie alleen toepassen op kanalen als er nog zoveel meer mogelijkheden zijn?
Ahold Delhaize zag zijn online verkopen in het eerste kwartaal met ruim 23 procent toenemen. In Nederland ging het om 564 miljoen euro tegen 440 miljoen een jaar terug.
Het bedrijf Liv uit Almere lanceert het woningdaten. Daarbij worden woningzoekers en -eigenaren op basis van hun vooraf ingevulde profiel en een aantal aanvullende criteria, gematcht.
Microsoft integreert zijn betaaldienst Microsoft Pay in het online mailprogramma Outlook zodat rekeningen direct betaald kunnen worden.
Websuper Picnic breidt verder uit in Noord-Brabant. Nog maar kort geleden werd de dienst gelanceerd in Tilburg, Breda, Helmond en Eindhoven, maar nu is de provinciehoofdstad ’s-Hertogenbosch aan de beurt.
Het aantal actieve gebruikers van Zalando groeide het afgelopen kwartaal met 3,5 miljoen naar 23,9 miljoen. Dat blijkt uit de vanochtend gepubliceerde kwartaalcijfers.
PostNL genereerde afgelopen kwartaal een iets hogere omzet van 875 miljoen euro, tegen 870 een jaar terug. De omzet gerelateerd aan e-commerce steeg 42 procent.
Deliveroo gaat wereldwijd gratis verzekeringen aanbieden aan alle 35.000 bezorgers die met het bedrijf werken. De verzekering komt na veel protest over de gedwongen ZZP-regeling van het bedrijf.
KLM is gestart met een moederdagcampagne. ‘Call your Mom moet moeders en kinderen samenbrengen via een nieuw interactief platform. Hier kunnen mensen over de hele wereld tot en met 11 mei 2018 videogesprekken houden met hun moeder.
Pakketbezorger DPD introduceert ParcelLetter, een nieuwe dienst waarbij pakketten, brieven en overige zendingen via de brievenbus geleverd worden.
Onder druk van VARA Kassa heeft fietsenwebshop BikeDepot eindelijk geld teruggegeven aan enkele klanten. Op zowel Klachtenkompas van de Consumentenbond als op Klacht.nl staan veel klachten van consumenten die ontevreden zijn over de gang van zaken bij BikeDepot.nl en zustersites Actie-fiets.nl en Onze-fiets.nl.
Terwijl de postmarkt al jaren achtereen krimpt, blijft de groei van de pakketmarkt onstuimig. Mede hierdoor moet PostNL data en technologie steeds slimmer inzetten, stelt Liesbeth Kaashoek, Directeur Pakketten en Logistiek. “We willen dé logistieke e-commercespeler van de Benelux worden.”
Objecten op een foto aantikken en dan met een vingerveeg bestellen bij een webwinkel. Die techniek probeert Instagram op dit moment uit bij een aantal gebruikers in de V.S. en Engeland.
De Chinese techgigant Alibaba ziet de grootste groei bij zijn cloudactiviteiten. De omzet daaruit verdubbelde afgelopen jaar en is al groter dan de activiteiten met AliExpress en Lazada samen.