Coolblue opent winkel in Utrecht
Webwinkelketen Coolblue opent over twee weken een winkel in Utrecht. Dat is het vierde offline service- en verkooppunt en vermoedelijk niet de laatste.
Webwinkelketen Coolblue opent over twee weken een winkel in Utrecht. Dat is het vierde offline service- en verkooppunt en vermoedelijk niet de laatste.
Redcoon wil tegen gunstiger prijzen gaan inkopen bij de fabrikanten. Dat doet het niet op eigen titel, maar met het volle gewicht van miljardenbedrijf Media-Saturn achter zich.
Films huren is in andere landen al mogelijk bij Google Play. Het verhuren van digitale boeken staat om de hoek, blijkt uit berichten aan uitgevers.
Topman Dick Boer van Ahold denkt dat loyatykaarten zoals de Bonuskaart uiteindelijk worden vervangen door nieuwe technologie. Het ligt voor de hand dat dat een eigen app of integraties met apps van derde partijen zijn.
Muziekdienst Deezer heeft enkele honderdduizenden actieve gebruikers in Nederland. De Fransen zoeken meer samenwerkingen met media en muziekfestivals om de moderne jukebox zichtbaarder te maken.
De verkoop van meubelen via het internet is een sterke groeimarkt en elf procent van de aankopen in de huis- en meubelenmarkt wordt online geplaatst. Logisch gevolg is, dat IKEA (marktleider in dit segment) nu ook een webshop gestart is. Maar hoe hebben ze de vindbaarheid geregeld en hoe goed is de salesfunnel ontworpen?
De derde editie van eFashion werd gehouden op 27 juni 2013 . Meer dan 350 bezoekers kwamen naar het jaarlijkse event voor de online modebranche. Ruud Schoen was er ook en deelt hier zijn learnings met ons.
Het Amsterdamse internetbureau TTY verkoopt zijn Belgische sites 2dehands.be en 2ememain.be aan eBay. De Amerikanen herhalen de truc die ze in Nederland met Marktplaats.nl uithaalden: koop het als je het zelf niet kunt bouwen.
Apple lijkt zijn slimme horloge toch iWatch te willen noemen. Aanvragen voor die handelsnaam zijn ingediend in Japan, Mexico, Taiwan, Turkije, Colombia en Rusland, maar nog niet in Europa.
De Bijenkorf gaat zijn klanten belonen voor sociale interactie met het merk. Voor iedere tweet, like, share, of comment sparen ze punten.
Cijfers van het CBS laten zien dat 7,1 miljoen consumenten in drie maanden tijd wel eens online winkelen. In de meeste gevallen, zeventig procent, kopen ze enkel nieuwe producten en diensten. Twintig procent mengt nieuw met tweedehands.
De wilde stakingen van de zelfstandige pakketbezorgers van PostNL is voorbij. PostNL, FNV Bondgenoten en de actievoerders zijn tot een akkoord gekomen.
Begin deze week staakten alleen de zelfstandig pakketbezorgers in Amsterdam. Nu wordt vrijwel heel Nederland getroffen. Enkel in het Rijnmondgebied, Noord-Nederland en Limburg gaat alles nog op rolletjes.
bol.com lanceert een nieuwe dienst waardoor iedereen met een verhaal zijn eigen papieren of digitale boek kan schrijven, laten uitgeven en daar geld mee verdienen.
CB, voorheen het Centraal Boekhuis, gaat samen met fulfilmentspecialist S&H e-commercediensten leveren aan de modemarkt.