Conversie: zo haal je de opstartfouten uit je digitale initiatief
Het aantal nieuwe digitale initiatieven is nog nooit zo groot geweest. Waar moet je vanuit conversie-oogpunt op letten bij je verkoopsite?
Het aantal nieuwe digitale initiatieven is nog nooit zo groot geweest. Waar moet je vanuit conversie-oogpunt op letten bij je verkoopsite?
Nationale-Nederlanden lanceert NOVA, de app die ‘balans brengt in geldzaken’. Naast inzicht in het uitgavenpatroon en de bestedingsruimte geeft de app de gebruikers automatisch een overzicht van alle soorten verzekeringen die zij hebben met daarbij de naam van de verzekeraar en het bedrag dat ze per maand aan die verzekeringen kwijt zijn.
Digitale transformatie is een zaak van interne teams, aangevuld met specialisten, aldus Ben Reineke, co-founder van TwentySeven.
Brabantse overheden, bedrijven en kennisinstellingen willen De Brainportlijn gaan ontwikkelen, een nieuw innovatief vervoersysteem dat alle Brainportcampussen rondom Eindhoven met elkaar, en regionale werklocaties moet gaan verbinden en via Eindhoven Centraal ook met nationale en internationale economische centra.
De Duitse fintech Vivid Money heeft 15 miljoen euro opgehaald bij Ribbit Capital en anderen tegen een waarde van 100 miljoen.
De mobiele bank N26 bedient nu 200.000 klanten in Nederland. Sinds de Nederlandse lancering in december 2016 is de bank naar eigen zeggen ‘exponentieel gegroeid’.
Het kabinet gaat gericht inzetten op groei van de Nederlandse (maak)industrie. Door extra te investeren in sleuteltechnologieën en in groeimarkten als Life Sciences & Health (inclusief medische technologie), High Tech/ICT (halfgeleiders, fotonica, quantum, AI) en defensie & ruimtevaart-gerelateerde technologie en industrie.
China is met e-commerce veel verder dan Europa en zelfs de VS. Wat zijn de best practices? En hoe kunnen we het tij keren?
Door verdergaande digitalisering kunnen twintigers en dertigers steeds vaker en makkelijker zelf verzekeringen online afsluiten. Het online platform wordt daardoor een veel geduchtere concurrent voor de traditionele verzekeringsagent dan nu het geval is. De assurantieadviseur moet zich daarom opnieuw uitvinden om ook in de toekomst bestaansrecht te houden, zo blijkt uit een nieuwe studie van het ING Economisch Bureau over assurantietussenpersonen.
Bij succesvolle innovaties moeten digital en technologie verweven zijn in het DNA van een organisatie, en niet alleen als losse […]
Ook snelle innovatie vraagt om een grondige analyse vooraf. Een concreet stappenplan om snel de sprong te maken naar succesvolle innovatie.
De Nederlandse economie moet optimaal kunnen profiteren van de kansen van zogeheten ‘crypto-assets’ en Nederland kan hierin een voortrekkersrol in Europa vervullen. Dat stelt de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) in een position paper.
Klantenservice via de telefoon is duur maar zorgt voor een goede klantrelatie. Toch is het mogelijk: dezelfde service tegen minder kosten.
Bigtechs lijken alle ingrediënten in zich te hebben om een serieuze concurrentiebedreiging te vormen voor de gevestigde orde op de financiële markten. Dat concludeert toezichthouder in zijn jaarlijkse analyse Trendzicht.
Retailers moeten meer hun best gaan doen om de klant naar hun winkel te krijgen. Drie technologieën die daarbij kunnen helpen.