Joolz: ‘We leggen de keuze online steeds meer bij de klant’
De lockdowns maakten het voor kinderwagenfabrikant Joolz lastig om hun merkfilosofie over te brengen. Marketing automation en personalisatie brachten uitkomst.
De lockdowns maakten het voor kinderwagenfabrikant Joolz lastig om hun merkfilosofie over te brengen. Marketing automation en personalisatie brachten uitkomst.
Veel sales- en marketingafdelingen werken al met marketing automation maar de mate waarin verschilt. Hoe zetten bedrijven het in en met welke doelen?
Marketing automation in de praktijk brengen gaat veel verder dan alleen nieuwe tooling implementeren. Zo zet je marketing automation in 2021 succesvol in.
Marketing automation kan helpen om potentiële klanten over de streep te trekken. Twee manieren om een effectieve campagne op te tuigen.
Het Brabantse Bookerz, een specialist op het gebied van marketing automation, neemt haar Amsterdamse branchegenoot ZJAM over.
Persoonlijke benadering en het verrijken van data staan centraal bij marketing automation. 15 marketing automation trends die echt het verschil gaan maken.
Kijk mee hoe Pim van Wetten (Omron)met een bijna eindeloos assortiment, meerdere B2B-markten bedient én digitaal leads genereert.
Met de overname van Workfront krijgt Adobe producten in handen die het makkelijker maken om de workflow van de digitale marketingpraktijk te beheren.
Steeds vaker blijkt dat buyer personas een cruciaal onderdeel vormen voor succesvolle content marketing. Werken met deze gedetailleerde klantprofielen blijkt dé succesfactor voor een hoger rendement op marketing investeringen. Waarom? Met buyer personas ben je in staat om klantgerichter te werken, je marketingkosten te drukken, je marketing automation en email marketing naar een hoger te niveau tillen en daardoor meer te leads genereren. Onderzoek door Forrester geeft aan dat 86 procent van best-presterende organisaties gebruik maakt van personas voor hun go-to-market strategie. In deze whitepaper delen we de “vijf stappen naar de ontwikkeling van buyer personas”.
Tegenwoordig draait e-mailmarketing om meer dan het verzenden van e-mails alleen. Het onderhouden en verrijken van databases behoort vandaag de dag tot het takenpakket van elke moderne E-mail Marketeer of Campaign Manager. Daarnaast beschikken veel organisatie beschikken over (rote of zelfs enorme e-maildatabases vol waardevolle inzichten, die je met wat analysewerk in kunt zetten om je e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Deze whitepaper beschrijft hoe je dit in drie stappen kunt doen.
Berichten die je ongetwijfeld kent van e-commerce giganten zoals Bol.com en Zalando: ‘Geselecteerde items voor jou’ en ‘Er ligt nog iets in je winkelwagentje…’.
Het aantal maandelijks leads voor koop- en huurauto’s aan Carnext is dit jaar met 483 procent gestegen. Bovendien wist het zijn geautomatiseerde marketingactiviteiten op te schalen van 1 naar 22 landen.
Wat zijn de huidige ontwikkelingen in revenue focussed B2B marketing? In deze talk neemt Jaap ons mee langs een aantal B2B trends die kunnen helpen bij het verzamelen van meer waardevolle leads en het genereren van meer omzet. Van Pretotyping tot ungated content, hoe maak je de keuze waarop inzet? En hoe zet je deze trends en ontwikkelingen in om meer groei te realiseren?
Charlotte ’t Sas heeft meer dan vijftien jaar ervaring in (digital) marketing en werkt nu zeven jaar voor Heineken. Wat heeft zij met marketing automation?
Het kopen van marketingtechnologie kan een verwarrend proces zijn waarbij je moet jongleren met marketing, technologie en menselijke zorgen. Ook moet je navigeren door een landschap technologieleveranciers en serviceproviders. In deze whitepaper deelt Deane Barker zijn vijfentwintig lessen over het selecteren van de juiste technologieën en services. Hij deelt zijn successen, mislukkingen en soms cynische perspectieven. Je krijgt antwoord op de belangrijkste vragen