Waarom je nu moet starten met marketing automation
Marketing automation maakt je leven als marketeer een stuk makkelijker. Maar waar begin je en hoe werkt het precies?
Marketing automation maakt je leven als marketeer een stuk makkelijker. Maar waar begin je en hoe werkt het precies?
Er wordt veel gevraagd van organisaties in deze tijd. Verandering van werkwijzen, verandering in mindset en verandering in communicatie.
In tijden van crisis wordt iedereen in marketingland (en daarbuiten) aangemoedigd om stevig in de pen te kruipen.
Met de realtime inzet van klantinzichten brengt Bouwmaat zijn persoonlijke benadering ook naar de digitale kanalen. “Omnichannel betekent dat je online dezelfde persoonlijke betrokkenheid toont als fysiek in de winkel”
Het marketing- en saleslandschap is ontzettend vervuild. Ik heb het niet over het milieu, maar wel over verspilling. Een verspilling van tijd, leads en uiteindelijk klauwen met geld. De oorzaak hiervan is de heersende manier van denken in commerciële organisaties. De grote boosdoener? De marketing- en salesfunnel.
HubSpot is anno 2020 de go-to tool voor marketeers, sales professionals én service medewerkers. Hoe heeft het all-in-one platform zich de afgelopen jaren ontwikkeld en is er nog wel plaats voor de achterliggende inbound methode? In dit artikel een terugblik én het toekomstbeeld voor HubSpot in Nederland.
Dagelijks hebben we met algoritmen te maken, als we bijvoorbeeld bij Google iets zoeken, onze Facebook-timeline bekijken of als we online boodschappen bestellen.
Samen met tien experts zet Wilco Verdoold de twaalf belangrijkste ontwikkelingen op een rijtje. Van personalisatie tot integratie. Met aandacht voor de benodigde content, maar vooral veel focus op de customer journey en customer experience.
Met de inzet van SEO, contentmarketing en marketing automation realiseerde de RAI tien procentmeer bezoekers voor haar Aquatech Amsterdam 2019 beurs.
Header Bidding, de afgelopen jaren misschien wel hét buzzwoord onder display marketeers. Hoe staat het er anno 2020 mee?
De afgelopen jaren zijn er mooie stappen gemaakt op het gebied van automation binnen Google, zo ook wanneer het aankomt op de creatie.
De waarschijnlijkheid of iemand deel zal nemen aan een evenement is heel goed te voorspellen, zo vertelt Stephanie Gillisse, Marketing Manager Data & Development bij Vakmedianet.
Voor veel adverteerders is display advertising een black box. Met één druk op de knop alle campagnes inzien? Onmogelijk. Maar dat kan ook anders.
In het Concertgebouw is het allang niet meer alleen klassiek wat de klok slaat. Hoe een oud gebouw en moderne marketing automation elkaar ontmoeten.
Met haar iFly-magazine wil KLM zo persoonlijk en relevant mogelijk communiceren met ruim tien miljoen reizigers over de wereld.