More stories

25 lessen over het selecteren van moderne technologie en services

Het kopen van marketingtechnologie kan een verwarrend proces zijn waarbij je moet jongleren met marketing, technologie en menselijke zorgen. Ook moet je navigeren door een landschap technologieleveranciers en serviceproviders. In deze whitepaper deelt Deane Barker zijn vijfentwintig lessen over het selecteren van de juiste technologieën en services. Hij deelt zijn successen, mislukkingen en soms cynische perspectieven. Je krijgt antwoord op de belangrijkste vragen

B2B Digital

Account based marketing – dé B2B leadgeneratie strategie

De afgelopen jaren is de manier waarop bedrijven leads genereren behoorlijk veranderd. De meeste van deze demand generation strategieën zijn gericht op het close van één bepaald soort deal. Het draait om snelle conversies met een lagere orderwaarde, waarbij de DMU uit slechts één persoon bestaat. En laten we even eerlijk zijn: die droomprospect struikelt niet zomaar over je whitepaper of checklist. Deze whitepaper biedt handvatten en praktische tips voor het ontwikkelen van een moderne account based marketingstrategie.

B2B Digital

Wat is het verschil tussen CRM- en marketing automation software?

Customer Relationship Management (CRM) software is niet hetzelfde als marketing automation software. Dat is een wijdverbreid misverstand.

Marketing automation

Conrad Doornheim (Vesting Finance): ‘Betaalgemak maakt een groot verschil’

Of een openstaande schuld wordt betaald, is te beïnvloeden met een contactstrategie en betaalgemak, zo vertelt Conrad Doornheim.

Marketing automation

Marcia Moestoredjo (Valent Marketing): ‘Marketing automation is juist nu essentieel voor je business’

Marcia Moestoredjo (Valent Marketing) spreekt in dit vraaggesprek met Hans Voorn over haar ervaring met marketing automation.

Marketing automation

Vijf technieken voor datagedreven en resultaatgerichte marketing anno 2020

“Datagedreven marketing maakte een verbazingwekkende groei door. Wat tien jaar geleden nog onmogelijk leek, is inmiddels gemeengoed. Het dynamische karakter van het vak vereist dat jij als marketeer continu op de hoogte bent én blijft van de laatste trends en tools.” Interview met Jaap Jacobs, managing director van Fingerspitz over B2B marketing anno 2020.

Marketing automation

Genereer meer inkomsten met marketing automation lead scoring

Zowel marketing- als salesteams zijn gericht op het vergroten van de inkomsten en een positieve ROI. Leads spelen daarbij een centrale rol.

Marketing

Hoe MindCampus volledig digitaal ging door corona

MindCampus werd door de coronacrisis genoopt om haar cursusaanbod volledig te digitaliseren. “Corona bracht ons in een digitale versnelling.”

Marketing automation

“Vecht of vlucht” hoe Uber Eats snel groeide tijdens COVID-19

Marketingteams bevinden zich vaak met beperkte middelen, maar er wordt nog steeds verwacht dat ze complexe campagnes lanceren met tientallen markten of productaanbiedingen. Welke processen, structuur en tools kunnen marketeers gebruiken om snel te schalen met weinig middelen? We bekijken een van de snelstgroeiende internationale bedrijven en zien hoe ze een enorm merk hebben geschaald met een Marketing Ops-team van minder dan drie werknemers.

Food
Premium

DDMA en IAB Nederland publiceren nieuwe whitepaper over search automation

Met als doel search-specialisten en marketeers ondersteuning te bieden bij het automatiseren van searchstrategieën publiceren brancheverenigingen DDMA en IAB Nederlandde nieuwe Search Automation whitepaper.

Marketing automation

Mark Appel (CM.com): ‘Tien jaar ervaring in marketing automation, hoe zou ik het anders doen?’

Mark Appel is Chief Marketing Officer bij CM.com en heeft al twintig jaar ervaring in de marketing, waarvan hij al zeker tien jaar bezig is met marketing automation.

Marketing automation

Michiel van Riemsdijk (Adeptiv): ‘Dit zijn de trends in marketing automation’

Michiel van Riemsdijk is commercieel directeur van Adeptive. Hij heeft twintig jaar ervaring in emailmarketing, marketing automation en datagedreven marketing.

Marketing automation

Een goed gesprek over de ultieme customer experience: zorg die verder gaat

Freek Oldenhuis Arwert van Oracle bespreekt met marketing automation-specialist Jory Leenen van zorgverzekeraar CZ de dementie-campagne bij de zorgverzekeraar.

Customer Experience

Aldo Wink (Digital Bricks): ‘MKB’er moet kiezen voor marketing automation’

Aldo Wink is een marketing automation en lead generation expert en heeft daar al twintig jaar ervaring mee.

Marketing automation

Efficiëntie in crisistijd: marketing automation biedt de oplossing

We willen prospects en klanten zo persoonlijk en relevant mogelijk benaderen. Een tailor made boodschap afgestemd op jouw gedrag en behoeften.

Marketing automation