More stories

Michiel van Riemsdijk (Adeptiv): ‘Dit zijn de trends in marketing automation’

Michiel van Riemsdijk is commercieel directeur van Adeptive. Hij heeft twintig jaar ervaring in emailmarketing, marketing automation en datagedreven marketing.

Marketing automation

Een goed gesprek over de ultieme customer experience: zorg die verder gaat

Freek Oldenhuis Arwert van Oracle bespreekt met marketing automation-specialist Jory Leenen van zorgverzekeraar CZ de dementie-campagne bij de zorgverzekeraar.

Customer Experience

Aldo Wink (Digital Bricks): ‘MKB’er moet kiezen voor marketing automation’

Aldo Wink is een marketing automation en lead generation expert en heeft daar al twintig jaar ervaring mee.

Marketing automation

Efficiëntie in crisistijd: marketing automation biedt de oplossing

We willen prospects en klanten zo persoonlijk en relevant mogelijk benaderen. Een tailor made boodschap afgestemd op jouw gedrag en behoeften.

Marketing automation

Alexander Snoek (Stan & Stacy): ‘Zo werkt marketing automation’

Alexander Snoek is eigenaar van Stan & Stacey en al tien jaar expert op het gebied van email marketing en marketing automation

Marketing automation

Waarom je nu moet starten met marketing automation

Marketing automation maakt je leven als marketeer een stuk makkelijker. Maar waar begin je en hoe werkt het precies?

Marketing automation

Hoe maak je je organisatie 100% digital binnen één week?

Er wordt veel gevraagd van organisaties in deze tijd. Verandering van werkwijzen, verandering in mindset en verandering in communicatie.

Marketing automation

De drie ingrediënten voor employee advocacy succes

In tijden van crisis wordt iedereen in marketingland (en daarbuiten) aangemoedigd om stevig in de pen te kruipen.

Marketing automation

Zo biedt Bouwmaat een persoonlijke omnichannel ervaring voor klanten

Met de realtime inzet van klantinzichten brengt Bouwmaat zijn persoonlijke benadering ook naar de digitale kanalen. “Omnichannel betekent dat je online dezelfde persoonlijke betrokkenheid toont als fysiek in de winkel”

Marketing automation

Geen funnelvisie meer: op weg naar een circulaire commerciële organisatie

Het marketing- en saleslandschap is ontzettend vervuild. Ik heb het niet over het milieu, maar wel over verspilling. Een verspilling van tijd, leads en uiteindelijk klauwen met geld. De oorzaak hiervan is de heersende manier van denken in commerciële organisaties. De grote boosdoener? De marketing- en salesfunnel.

Marketing automation

HubSpot in 2020- van inbound machine naar supertool

HubSpot is anno 2020 de go-to tool voor marketeers, sales professionals én service medewerkers. Hoe heeft het all-in-one platform zich de afgelopen jaren ontwikkeld en is er nog wel plaats voor de achterliggende inbound methode? In dit artikel een terugblik én het toekomstbeeld voor HubSpot in Nederland. 

Marketing automation

Eerlijke algoritmes: bestaan ze wel?

Dagelijks hebben we met algoritmen te maken, als we bijvoorbeeld bij Google iets zoeken, onze Facebook-timeline bekijken of als we online boodschappen bestellen.

Marketing automation

De twaalf belangrijkste marketing automation trends voor 2020

Samen met tien experts zet Wilco Verdoold de twaalf belangrijkste ontwikkelingen op een rijtje. Van personalisatie tot integratie. Met aandacht voor de benodigde content, maar vooral veel focus op de customer journey en customer experience.

Marketing automation

Hoe de RAI tien procent meer bezoekers werft met contentmarketing en gepersonaliseerde mailings

Met de inzet van SEO, contentmarketing en marketing automation realiseerde de RAI tien procentmeer bezoekers voor haar Aquatech Amsterdam 2019 beurs.

Marketing automation

Header Bidding – Wat heeft het ons opgeleverd en wat is de toekomst?

Header Bidding, de afgelopen jaren misschien wel hét buzzwoord onder display marketeers. Hoe staat het er anno 2020 mee?

Native advertising