Wat we van Japan kunnen leren over ruimte geven: inzichten voor klantbeleving en leiderschap
Het begint met ruimte. Japan verraste me. Niet met technologie of efficiëntie. Maar met iets veel simpelers: ruimte. Ruimte voor de ander.
Het begint met ruimte. Japan verraste me. Niet met technologie of efficiëntie. Maar met iets veel simpelers: ruimte. Ruimte voor de ander.
De opkomst van kunstmatige intelligentie, met generatieve AI als aanjager, zorgt voor ingrijpende veranderingen binnen het marketingvak. De kern van marketing — het creëren van waarde en het verbinden...
E-mailmarketing blijft een krachtig middel, maar zonder een doordachte strategie kan de effectiviteit van e-mailmarketingcampagnes sterk afnemen.
Het is een schurende waarheid: het succes van je campagne hangt niet alleen af van creativiteit, doelgroepsegmentatie of geoptimaliseerde timing.
Merkstrateeg Ingmar de Lange hield eerder deze maand een verhaal over waar Nike's strategie de fout in ging. Uit het betoog zijn bredere lessen te trekken.
TikTok behoort tot de grootste reclameplatformen in Nederland nu het in 37 procent van de brandingcampagnes wordt ingezet. Net iets minder dan YouTube, zo laten nieuwe cijfers van AI-marketingplatform...
Welke factoren beïnvloeden zichtbaarheid in chatbots? En hoe speel je daar als marketeer op in? Op deze vragen en meer geeft Emerce antwoord in een onderzoeksrapport dat vandaag is...
Welke gevolgen heeft de toename van zoeken via chatbots? Dit rapport schetst een concreet en genuanceerd beeld van marktontwikkelingen, factoren
AI staat volop in de belangstelling, maar het succes van je organisatie wordt uiteindelijk bepaald door tevreden klanten. De beste AI maakt het voor bedrijven gemakkelijker om een goede...
De Nederlandse advertentiemarkt blijft groeien, gedreven door de sterke economie en de hoge koopkracht van de consument. In 2024 groeide de markt met 9,5 procent, waarbij digitale platformen (Digital...
Sentimentanalyse is een AI-toepassing die bedrijven helpt niet alleen te luisteren naar wat klanten zeggen, maar ook te begrijpen wat ze voelen.