ShowHeroes helpt adverteerders CO2-uitstoot compenseren
Technologiebedrijf ShowHeroes sluit een samenwerking met Cedara om adverteerders inzicht te geven in de CO2-uitstoot die hun mediacampagnes opwekken.
Technologiebedrijf ShowHeroes sluit een samenwerking met Cedara om adverteerders inzicht te geven in de CO2-uitstoot die hun mediacampagnes opwekken.
Met Google Ad Grants kunnen non-profits per maand $10.000 besteden aan advertenties. Omdat je dus niet zelf betaalt moet je strategie ook anders zijn.
Buitenreclame-exploitant JCDecaux start deze week met de plaatsing van grootformaat displays langs drukke toegangswegen in Eindhoven. Dankzij deze uitbreiding claimt het bedrij 7 miljoen impressies per week in en rond de Brainport van Nederland.
Op 1 januari 2023 start eindelijk het volledig vernieuwde luisteronderzoek. Vanaf dat moment wordt het luistergedrag van de Nederlandse bevolking […]
Monica Geuze en Enzo Knol zijn op de vingers getikt door de Reclame Code Commissie (RCC). Beide influencers zijn na een klacht aangesproken op hun manier van reclame maken op YouTube, meldt de NOS.
ShowHeroes, een in video gespecialiseerd techbedrijf, lanceert vandaag twee nieuwe advertentieformaten voor video. ‘Widescreen’ en ‘Expander’ zijn groot en draaien om interactie, ook op het kleine scherm.
Begrijpen we de context echt? Vaak niet, en dan wordt ‘contextual advertising’ iets op basis van een gok over de betekenis van een paar woorden.
De Kansspelautoriteit (Ksa) vraagt kansspelaanbieders op verantwoorde wijze om te gaan met gokreclame in de aanloop naar en tijdens het WK Voetbal in Qatar. De toezichthouder herinnert in een brief aan vergunninghouders aan de oproep die minister Franc Weerwind (kansspelbeleid) tijdens debatten in de Tweede Kamer deed.
De Amerikaanse autofabrikant General Motors (GM) draait tijdelijk geen reclamecampagnes op Twitter. Het wil eerst duidelijkheid over de plannen van de nieuwe eigenaar.
Media- en reclamebedrijf Azerion neemt de reclame-exploitant [M]media over en verstevigt daarmee zijn Nederlandse marktpositie.
Je Google-Ads-account: single Intent Ad Groups,het bredere Hagakure, of iets ertussenin: wat komt als beste uit de bus? Alles op een rij en een eindoordeel.
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in de eerste drie maanden van 2022 uitgekomen op 165 miljoen euro. Dat is 53 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar.
Uber heeft officieel een eigen advertentietak gelanceerd om ‘consumenten te betrekken bij merken’ door ze videoadvertenties te tonen tijdens taxiritten.
Uber Eats mag in Rotterdam geen flyers meer verspreiden aan bewoners zonder Ja/Ja-sticker. Dat staat in een uitspraak van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State van vandaag.
Apple gebruikers krijgen vanaf vandaag op twee vaste plekken binnen de App Store meer advertenties te zien.