Startpagina.nl stapt in kortingscodes
Startpagina.nl snijdt een nieuw domein aan en opent een zusterpagina met alleen actuele, werkende kortingscodes en aanbiedingen.
Startpagina.nl snijdt een nieuw domein aan en opent een zusterpagina met alleen actuele, werkende kortingscodes en aanbiedingen.
Webwinkels wenden zich snel en steeds makkelijker tot TikTok met hun reclamebudgetten. In de VS is sprake van een stijging van 60 procent van kwartaal op kwartaal.
Online gamingbedrijf Roblox is van plan om volgend jaar 3D-advertenties op zijn platform te lanceren.
Inclusieviteit en duurzaamheid zijn geen harde wetenschap met eenduidige oplossingen voor alles. Hier zijn alvast wat zaken die je direct kunt doen.
FD Mediagroep, Audiohuis (NRC), Schiphol Media, Omroep Reclame Nederland en &C Media sluiten aan op het nieuwe, bureauloze advertentieplatform Media Futures Market.
Apple wil zijn reclame-omzet aanzienlijk opschroeven en wil daarom het aantal medewerkers in die tak verdubbelen.
Het self-service advertentieplatform Ad Studio is een mooie aanvulling op de reeds bestaande online advertentiemogelijkheden.
Nederlands MediaNieuws en Marketing Report gaan fuseren. Dat betekent dat het Nederlands MediaNieuws als merk en de website gaat verdwijnen. Alle kanalen zullen worden overgeplaatst naar Marketing Report, net als de vacaturesectie.
Het Duitse Bundeskartellamt vraagt marktpartijen naar hun ervaringen met en bezwaren tegen de dominante positie van Google in de niet-searchgebaseerde online reclame markt. Tegelijk klinkt een oproep om meer, zwaardere middelen tegen techgiganten te kunnen inzetten.
Winkels en exploitanten van reclameborden moet de digitale, lichtgevende schermen uitzetten om energie te besparen. Ze mogen enkel nog tussen 16:00 en 22:00 aan.
Negen online marketing bureaus lanceren gezamenlijk het OnlineMarketing.nl keurmerk, dat het voor bedrijven en ondernemers eenvoudiger moet maken om een juiste partner te vinden voor hun digitale strategie.
Google heeft aangekondigd ook digitale buitenreclame aan te gaan bieden via het advertentieplatform Google Ads. Op die manier wil het […]
Ook in de online reclamewereld is corona merkbaar verdwenen en dat leidt weer tot nieuwe bewegingen in hoe adverteerders hun geld uitgeven.
TikTok lanceert een nieuw reclameprogramma dat zich op webwinkels richt.
Het is niet verantwoord om digitale buitenreclame 24×7 voluit te laten draaien in een tijd van energieschaarste. Een gemeenteraadslid in Düsseldorf roept branche en politiek op over het onderwerp na te denken.