‘Appfraude dit jaar naar 100 miljoen dollar’
Mobiele app-marketeers verliezen dit jaar 100 miljoen dollar aan fraude. Dat verwacht het bureau AppsFlyer. Vooral de Amerikaanse markt heeft daar erg veel last van.
Mobiele app-marketeers verliezen dit jaar 100 miljoen dollar aan fraude. Dat verwacht het bureau AppsFlyer. Vooral de Amerikaanse markt heeft daar erg veel last van.
Digital agency eFocus neemt afscheid van zijn naam en neemt die van de nieuwe eigenaar aan: Valtech. De naamsverandering vindt vandaag plaats.
De inkomsten uit online videoreclame groeien tot 2020 met gemiddeld 18 procent per jaar tot uiteindelijk 200 miljoen euro, stelt PwC in een nieuw verschenen rapport.
Technologiebedrijf Episerver neemt CRM- en e-mailspecialist Optivo over om zijn CMS- en marketingpakket aan te vullen.
PostNL neemt directmarketingspecialisten Yourzine en Searchresult over. Directeuren Gert-Jan Delcliseur van Searchresult en Michiel van Riemsdijk van Yourzine nemen actief deel in de nieuwe onderneming.
Uitgeverij Sanoma lanceert een nieuw advertentieprogramma waardoor zelfs de kleinste zakelijke adverteerder reclame kan kopen op de voorpagina van NU.nl.
Recensieplatform Opiness tekent een samenwerking met Qualiview waardoor diens recensies met patiëntervaringen in het grote platform worden opgenomen.
Emakina Group koopt CRM-bedrijf k.section en richt daarmee een apart CRM Competence Center in.
Uitgeverij mo’media verandert de naam van zijn 100% stedengidsen in time to momo en voert daarmee een digitale transformatie van het portfolio door.
Bol.com brengt Lees Magazine uit, een online magazine voor boekenliefhebbers dat wordt gemaakt met mensen uit de boekenbranche.
Hostingbedrijf Strato komt met de nieuwe propositie #faireenvoudigd om de vetrandjes van wantrouwen over kleine lettertjes in hostingcontracten weg te snijden. De campagne wordt begeleid met een nieuwe tv-commercial.
Het is exact een jaar geleden dat de adblocker orkaan voet zette op advertentieland. Na veel onderzoeken en nieuwe standaarden is de eindstand: gebruikers gebruiken geen mobiele adblockers, maar de markt misdraagt zich nog steeds.
De technologie geeft marketeers al lang de mogelijkheid om transparantie, inzicht en controle te krijgen over hun marketing- en mediabudgetten. Toch is dit nog maar mondjesmaat het geval bij veel bedrijven.
Accell Group, fabrikant van onder meer Batavus, Koga en Sparta, opent een eigen experience center en gaat dealers helpen de digitale transformatie te doorlopen.
Meer dan de helft van de directies van grote bedrijven ziet bedreiging van startups die actief zijn binnen hun industrie, aldus een rondvraag van digital agency eFocus/Valtech.