NU.nl open voor lokale adverteerders
Uitgeverij Sanoma lanceert een nieuw advertentieprogramma waardoor zelfs de kleinste zakelijke adverteerder reclame kan kopen op de voorpagina van NU.nl.
Uitgeverij Sanoma lanceert een nieuw advertentieprogramma waardoor zelfs de kleinste zakelijke adverteerder reclame kan kopen op de voorpagina van NU.nl.
Recensieplatform Opiness tekent een samenwerking met Qualiview waardoor diens recensies met patiëntervaringen in het grote platform worden opgenomen.
Emakina Group koopt CRM-bedrijf k.section en richt daarmee een apart CRM Competence Center in.
Uitgeverij mo’media verandert de naam van zijn 100% stedengidsen in time to momo en voert daarmee een digitale transformatie van het portfolio door.
Bol.com brengt Lees Magazine uit, een online magazine voor boekenliefhebbers dat wordt gemaakt met mensen uit de boekenbranche.
Hostingbedrijf Strato komt met de nieuwe propositie #faireenvoudigd om de vetrandjes van wantrouwen over kleine lettertjes in hostingcontracten weg te snijden. De campagne wordt begeleid met een nieuwe tv-commercial.
Het is exact een jaar geleden dat de adblocker orkaan voet zette op advertentieland. Na veel onderzoeken en nieuwe standaarden is de eindstand: gebruikers gebruiken geen mobiele adblockers, maar de markt misdraagt zich nog steeds.
De technologie geeft marketeers al lang de mogelijkheid om transparantie, inzicht en controle te krijgen over hun marketing- en mediabudgetten. Toch is dit nog maar mondjesmaat het geval bij veel bedrijven.
Accell Group, fabrikant van onder meer Batavus, Koga en Sparta, opent een eigen experience center en gaat dealers helpen de digitale transformatie te doorlopen.
Meer dan de helft van de directies van grote bedrijven ziet bedreiging van startups die actief zijn binnen hun industrie, aldus een rondvraag van digital agency eFocus/Valtech.
Marketingtechnologiespecialist Emark uit Haarlem ontvangt een investering van Salesforce Ventures. Het gaat om een minderheidsbelang.
Adobe heeft in het derde kwartaal van het gebroken boekjaar een fors hogere omzet en winst geboekt. En niet verrassend: […]
Reizigers die een verblijf via Booking.com reserveren krijgen sinds kort ook ’To Do’-tips in de checkout. Hiertoe sloot de kamerboeker een overeenkomst met startup Tiqets.
Dmexco in Keulen zit er weer op. Met ruim 50.000 bezoekers en zeker 1000 exposanten is dit een van de grootste marketingcongressen van Europa aan het worden. De collega’s van The Drum schoven aan bij diverse sprekers.
Het Belgische videocommunicatiebureau 87seconds opent een vestiging in Amsterdam, zijn vijfde in Europa. Het richt zich vooral op bedrijven die animaties en films vanuit een zakelijke communicatieperspectief willen inzetten, geen grappige Facebookvirals.