More stories

E-Commerce Live: De impact van fysieke winkels op de klantreis bij Coolblue

Bij Coolblue doen ze alles voor een glimlach. Daarom hebben ze twee doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken ze per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten ze hun productreizen in. Jos Groenendijk vertelt er meer over op Emerce E-Commerce Live op 5 juni in de Beurs van Berlage.

Retail

Wat is de meerwaarde van een SEA-consultant in het AI-tijdperk?

Soms lijkt het alsof alles geautomatiseerd wordt met behulp van AI, zeker in de marketingwereld. Waarom heb je nog een SEA-consultant nodig?

Online advertising

E-Commerce Live: De digitale betaalpas van Albert Heijn

Albert Heijn heeft een nieuwe betaalmethode geïntroduceerd voor klanten die hun boodschappen online bestellen: de digitale betaalpas. Met de digitale betaalpas betalen klanten met hun vertrouwde betaalpas maar dan digitaal. Namens AH vertelt Linda Junker-Kolk meer over de mogelijkheden op E-Commerce Live! In de Beurs van Berlage op 5 juni.

Retail

Jurrie van Rooijen IT-directeur Jumbo

Supermarktketen Jumbo stelt Jurrie van Rooijen aan als nieuwe IT-directeur. Hij neemt dertien jaar ervaring mee van bol.com, zusterbedrijf van concurrent Albert Heijn.

Retail

Ongestructureerde data benutten: de ware disruptieve kracht achter AI

De ware kracht van AI is het begrijpen en benutten van ongestructureerde data. De kansen voor deze toepassing liggen in elke industrie voor het oprapen.

Artificial Intelligence

Nieuw product MediaMarkt voor merkadverteerders

MediaMarkt komt met een nieuw reclameproduct waarmee merkadverteerders extra aandacht kunnen kopen in de app en site van de elektronicawinkel.

Retailmedia

De voordelen en het belang van een eigen merk

Een eigen merk geeft je niet alleen meer controle over je producten en/of diensten, maar draagt ook bij aan je naamsbekendheid en is belangrijk voor je bestaansrecht.

Sponsored

Amac-winkel in Leiden opent op 25 mei na metamorfose

Apple-specialist Amac opent op zaterdag 25 mei na een grote verbouwing een compleet vernieuwde winkel in Leiden. Het pand aan de Haarlemmerstraat 197 wordt ingericht volgens het laatste winkelconcept van Apple, waarbij er meer ruimte komt voor de Apple-producten en bijbehorende accessoires. Na de metamorfose telt de winkel 200 vierkante meter.

E-commerce

Coolblue opent eerste Friese winkel

Coolblue opent vandaag zijn eerste winkel in Friesland. Deze nieuwe winkel is gevestigd in Winkelpark De Centrale in Leeuwarden. Klanten kunnen hier vele producten uitproberen, langskomen voor service na aankoop en online bestellingen ophalen.

Retail

Contentautomatisering om je bedrijfsdoelstellingen te realiseren: zo begin je

Content is nodig om bedrijfs- en marketingdoelstellingen te halen. De juiste content op het juiste moment aan de juiste persoon laten zien is cruciaal.

Communicatie

De cruciale menselijke factor in AI-implementaties

De kern van succesvolle AI-toepassingen ligt niet bij de technologie, maar bij de mensen die deze technologieën onderzoeken en implementeren.

Artificial Intelligence

In plaats van Google Analytics: ‘full-suite’ of ‘best-of-breed’?

Een alternatief voor Google Analytics: ga je voor een best-of-breed– of een full-suite-strategie en wat zijn daarvoor de afwegingen?

Analytics

Hoe je met ‘cloud computing’ je bedrijf laat groeien: drie tips

Legio bedrijven willen van alles in de cloud, maar bereiken niet altijd het optimale rendement. Hoe draagt cloud computing wel concreet bij aan groei?

Cloud
Premium

Retailmedia is en blijft peanuts bij MediaMarkt

MediaMarkt breidt de mogelijkheden voor retailmedia in zijn winkels aanzienlijk uit. Toch blijft het als inkomstenstroom peanuts, nu en in de komende paar jaar.

Retailmedia

(Emerce TV) IKEA opent eerste Plan & Order Point

In Leeuwarden opent in september het eerste IKEA Plan & Order Point. In deze kleinste IKEA vestiging van Nederland kunnen bezoekers wooninspiratie opdoen in een typische IKEA showroom. Samen met IKEA medewerkers kunnen zij vervolgens ontwerpen maken voor verschillende ruimtes in huis en complexere bestellingen plaatsen. Ook is er een selectie woonaccessoires te koop. “We willen de klant persoonlijker benaderen.”

E-commerce