More stories

Coolblue opent eerste winkel in Frankfurt medio november

Coolblue opent medio november zijn eerste winkel in Frankfurt. De nieuwe winkel in het hart van het stadscentrum wordt de eerste winkel van het bedrijf in Hessen en buiten Noordrijn-Westfalen. De uitbreiding was al aangekondigd.

Retail

Terug naar huis: de transitie van uitbesteden naar intern digitalmarketingteam

Steeds meer organisaties willen hun digitale marketingactiviteiten weer in eigen huis halen. Die transitie vraagt om een zorgvuldig gestructureerde aanpak.

Strategy

Grote internationale techbedrijven leiden de weg in retailmedialand

Grote internationale techbedrijven zoals Amazon, Google en Facebook hebben een aanzienlijke invloed op de retailmedia-industrie, door hun geavanceerde technologieën en […]

Retailmedia

Aan de slag met retailmedia: ga je voor in-house of zoek je een partner? 

Retailmedia is een discipline die snel verandert. De gemiddelde investeringscyclus die nodig is om koploper te blijven, is 18 maanden.

Retailmedia

Waarde creëren met AI: drie concrete toepassingen

Iedereen wil ‘iets’ met AI, maar hoe pas je het echt nuttig toe? Dit zijn drie concrete toepassingen waarmee je met behulp van AI écht waarde creëert.

Artificial Intelligence

Wat is nieuw binnen retailmedia?

Retail

E-Commerce Live: De impact van fysieke winkels op de klantreis bij Coolblue

Bij Coolblue doen ze alles voor een glimlach. Daarom hebben ze twee doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken ze per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten ze hun productreizen in. Jos Groenendijk vertelt er meer over op Emerce E-Commerce Live op 5 juni in de Beurs van Berlage.

Retail

Wat is de meerwaarde van een SEA-consultant in het AI-tijdperk?

Soms lijkt het alsof alles geautomatiseerd wordt met behulp van AI, zeker in de marketingwereld. Waarom heb je nog een SEA-consultant nodig?

Online advertising

E-Commerce Live: De digitale betaalpas van Albert Heijn

Albert Heijn heeft een nieuwe betaalmethode geïntroduceerd voor klanten die hun boodschappen online bestellen: de digitale betaalpas. Met de digitale betaalpas betalen klanten met hun vertrouwde betaalpas maar dan digitaal. Namens AH vertelt Linda Junker-Kolk meer over de mogelijkheden op E-Commerce Live! In de Beurs van Berlage op 5 juni.

Retail

Jurrie van Rooijen IT-directeur Jumbo

Supermarktketen Jumbo stelt Jurrie van Rooijen aan als nieuwe IT-directeur. Hij neemt dertien jaar ervaring mee van bol.com, zusterbedrijf van concurrent Albert Heijn.

Retail

Ongestructureerde data benutten: de ware disruptieve kracht achter AI

De ware kracht van AI is het begrijpen en benutten van ongestructureerde data. De kansen voor deze toepassing liggen in elke industrie voor het oprapen.

Artificial Intelligence

Nieuw product MediaMarkt voor merkadverteerders

MediaMarkt komt met een nieuw reclameproduct waarmee merkadverteerders extra aandacht kunnen kopen in de app en site van de elektronicawinkel.

Retailmedia

De voordelen en het belang van een eigen merk

Een eigen merk geeft je niet alleen meer controle over je producten en/of diensten, maar draagt ook bij aan je naamsbekendheid en is belangrijk voor je bestaansrecht.

Sponsored

Amac-winkel in Leiden opent op 25 mei na metamorfose

Apple-specialist Amac opent op zaterdag 25 mei na een grote verbouwing een compleet vernieuwde winkel in Leiden. Het pand aan de Haarlemmerstraat 197 wordt ingericht volgens het laatste winkelconcept van Apple, waarbij er meer ruimte komt voor de Apple-producten en bijbehorende accessoires. Na de metamorfose telt de winkel 200 vierkante meter.

E-commerce

Coolblue opent eerste Friese winkel

Coolblue opent vandaag zijn eerste winkel in Friesland. Deze nieuwe winkel is gevestigd in Winkelpark De Centrale in Leeuwarden. Klanten kunnen hier vele producten uitproberen, langskomen voor service na aankoop en online bestellingen ophalen.

Retail