Let op: Microsoft Safelinks leidt tot klikken in e-mails waar je niets mee kunt
Meer openingen en klikken in je mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen? Dat komt door Microsoft Safelinks. Klinkt goed, maar dat is het niet.
Meer openingen en klikken in je mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen? Dat komt door Microsoft Safelinks. Klinkt goed, maar dat is het niet.
De kansen van AI zijn uiteraard interessant, maar waar begin je? Met AI tools die in je werkproces zijn geïntegreerd stimuleer je verkoop.
Retailmedia als reclamevehikel is nog niet interessant voor bereiksdoelstellingen, vertelt Thijs van de Heuvel van GroupM tegen Emerce TV. Het is te duur.
In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging.
Sponsored product-campagnes leveren bij Jumbo een gemiddelde ROAS van 5,5 op, zo blijkt uit cijfers van het supermarktbedrijf. Ondertussen gaat de aandacht uit naar onder andere non-endemisch adverteren en instore- schermen binnen productcategorieën.
Kwalitatief hoogstaande productdata zijn essentieel voor een gezonde bedrijfsvoering. Generatieve AI kan helpen productdata te verbeteren en uit te breiden.
Game Mania heeft uitstel van betaling aangevraagd vanwege financiële problemen. De gamewinkelketen is op zoek naar een koper. Vooralsnog blijven de winkels blijven wel open.
Duizenden Duitse MKB-bedrijven willen dat Europa optreedt tegen oneerlijke handelspraktijken die zij ervaren van bedrijven als Temu en Shein.
Eind april lanceerden DDMA, Stichting Reclame Code en Bond van Adverteerders het initiatief ‘Certified by influencerregels.com’.
Je hebt een routeplan voor je digitale strategie, maar in de praktijk gaat er vaak veel mis. Hoe zorg je dat je roadmap werkelijk waarde oplevert?
Op Amazon eenvoudigweg je producten opengooien voor buitenlandse klanten gaat je geen optimaal resultaat opleveren. Hoe ga je wel succesvol de grens over?
Coolblue opent vandaag een nieuwe winkel in Amsterdam, aan de Bilderdijkstraat 91. In de winkel kunnen klanten producten zelf ervaren en de gekochte producten direct meenemen. Ook kunnen ze er terecht voor advies bij het maken van de juiste productkeuze, directe service na aankoop én het ophalen van online bestellingen.
De veranderingen in hoe Google content beoordeelt vragen om een andere SEO-aanpak: niet álles afdekken, maar ingaan op specifieke (sub)onderwerpen.
Merktrouwe consumenten, één duidelijke marktleider per segment en provinciale verschillende die ruimte voor groei tonen. Vandaag heeft Emerce een nieuw rapport over de Nederlandse Online Foodretail gepubliceerd.
Het Nederlandse landschap van online foodretail verandert voortdurend. Reden voor Emerce en data & insightsbedrijf Hiiper (dat dagelijks inzicht heeft […]