In plaats van Google Analytics: ‘full-suite’ of ‘best-of-breed’?
Een alternatief voor Google Analytics: ga je voor een best-of-breed– of een full-suite-strategie en wat zijn daarvoor de afwegingen?
Een alternatief voor Google Analytics: ga je voor een best-of-breed– of een full-suite-strategie en wat zijn daarvoor de afwegingen?
Legio bedrijven willen van alles in de cloud, maar bereiken niet altijd het optimale rendement. Hoe draagt cloud computing wel concreet bij aan groei?
MediaMarkt breidt de mogelijkheden voor retailmedia in zijn winkels aanzienlijk uit. Toch blijft het als inkomstenstroom peanuts, nu en in de komende paar jaar.
In Leeuwarden opent in september het eerste IKEA Plan & Order Point. In deze kleinste IKEA vestiging van Nederland kunnen bezoekers wooninspiratie opdoen in een typische IKEA showroom. Samen met IKEA medewerkers kunnen zij vervolgens ontwerpen maken voor verschillende ruimtes in huis en complexere bestellingen plaatsen. Ook is er een selectie woonaccessoires te koop. “We willen de klant persoonlijker benaderen.”
Om op te kunnen schalen is het van belang om twee belangrijke uitdagingen rond API’s goed aan te pakken: governance en technische complexiteit.
De Amerikaanse consument, zelfs hij, is afgelopen maanden meer op de kleintjes gaan letten. Nieuw onderzoek laat zien dat het winkelgedrag ingrijpend verandert ten gunste van goedkopere artikelen.
Mediamarkt-Saturn test een pop-upwinkel over duurzaamheid. Sinds kort heeft het een klein filiaal in het centrum van de ‘groene’ universiteitsstad Tübingen met een selectie uit het duurzame assortiment van Mediamarkt met het Betterway-logo en gereviseerde elektrische apparaten.
Als consument wil je tijdens het winkelen en doen van je aankopen maar twee dingen: gemak en eenvoud. Of het […]
Zelfs als je klantenservice in orde is kan deze op piekmomenten alsnog tegenvallen voor de klant. Seizoensgebonden drukte kan je […]
De Duitse tegenhanger van Apple reseller Amac Gravis stopt ermee. Medio volgende maand worden 37 winkels gesloten door eigenaar Freenet AG.
In het digitale tijdperk blijft de zoektocht naar unieke ervaringen van onschatbare waarde, misschien zelfs meer dan ooit tevoren. Wat […]
Wat zijn de trends in AI & logistics? Hoe kan AI helpen om je retouren terug te dringen? In deze […]
Sophie van Balen, bedenker en eigenaar van parfummerk mmoire, ging zonder het te weten een uitdaging aan waar grote concerns over struikelen. Een offline experience-product online verkopen.
Kunstmatige intelligentie komt dichterbij de eindgebruiker. Er zijn minder ontwikkelaars nodig voor retailers om deze nieuwe technologie in hun dagelijkse praktijk in te zetten.
Tussen alle marketingopties kan het voelen alsof je door de bomen het bos niet meer ziet. Succes zit in de balans tussen snelheid en slimme keuzes.