Hogere conversie door de perfectie van imperfect zijn
Niemand is perfect. Dat is de essentie van het pratfall-effect. Kleine imperfecties vergroten onze aantrekkingskracht en zorgen voor geloofwaardigheid.
Niemand is perfect. Dat is de essentie van het pratfall-effect. Kleine imperfecties vergroten onze aantrekkingskracht en zorgen voor geloofwaardigheid.
In Duitsland stuurt de consument een op de negen online aankopen terug naar de winkel, aldus de digitale belangenorganisatie Bitkom.
In vier jaar tijd van 91 procent naar nog maar 44 procent gebruik. Reclamecookies vallen hard uit de gratie van adverteerders, al is dat niet uit vrije keuze.
Hoe staat het met de evolutie en fusie-en-overname-ontwikkelingen van digitale marketingbureaus in de Benelux?
Getir overweegt om alle activiteiten buiten de thuismarkt Turkije te sluiten of af te stoten. Daaronder ook Nederland en Duitsland.
Marketplaces: extra sales en nieuwe klanten of lagere marges en kannibalisatie van je eigen verkoopkanalen? Marketplaces vragen om de juiste strategie.
Coolblue opent vandaag een nieuwe winkel in Breda, pal achter de IKEA, van 1.500 vierkante meter. Later dit jaar volgen er nog drie nieuwe filialen elders in het land.
Techbedrijf Flixit neemt een klein miljoen groeigeld aan om zijn reclametechnologie voor franchiseondernemers te verbeteren. Met een groter team wil het ook meer retailketens gaan bedienen.
Met de EU-AI Act staan we aan het begin van de regulering van kunstmatige intelligentie binnen de Europese Unie. Maar organisaties pakken dit nog slecht op.
Duitse klanten van Mediamarkt en Saturn kunnen hun online bestellingen vanaf vandaag binnen 90 minuten laten thuisbezorgen met een Uber-taxi.
Retailmedia is aan een opmars bezig. TV-schermen in winkels zijn daarvan één vorm: deze nemen deels de rol van traditionele lineaire TV over.
Decathlon verkocht in 2023 internationaal voor 2,7 miljard euro aan sportartikelen via zijn app en site.
Google als digital-analytics-tool is niet meer vanzelfsprekend en first-party data worden de norm. Zo verandert het datalandschap ingrijpend.
Amazon ziet grotendeels af van plannen om klanten in zijn supermarkten te laten winkelen zonder langs een kassa te hoeven gaan. Het Amerikaanse bedrijf vertrouwt niet langer op de Just Walk Out-technologie bij de geplande opening van nieuwe winkels.
De nieuwe generatie browsers en zoekmachines is powered by AI. Dat vraagt om een radicaal nieuwe strategie, met focus op AI-assistenten in plaats van SEO.