Eerste winkel van Coolblue in Wallonië
Coolblue opent dit najaar een winkel in Shopping Hognoul, een winkelcentrum in Awans, vlak bij Luik. Het wordt daarmee de eerste winkel van Coolblue in Wallonië.
Coolblue opent dit najaar een winkel in Shopping Hognoul, een winkelcentrum in Awans, vlak bij Luik. Het wordt daarmee de eerste winkel van Coolblue in Wallonië.
Tijdens SXSW waren we onder meer gericht op de Nederlanders: een gesprek met Diana Janssen, directeur van de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers.
Een internationaal samenwerkingsverband van media- en retailspecialisten publiceert de basis voor meetstandaarden voor reclamecampagnes in retailmedia.
ALDI doet in de VS een experiment met een kassaloze winkel. Camera’s zien wat iemand koopt en rekenen af zodra hij de winkel verlaat.
Het met succes inzetten van een sociale robot in de winkel kent uitdagingen. Wat zijn de belangrijkste aandachtspunten als je met een sociale robot begint?
Vanaf 1 juli schakelt Google alle Universal Analytics-services en Universal Analytics API’s uit. Zorg dat je je data vooraf op een goede manier exporteert.
Niemand is perfect. Dat is de essentie van het pratfall-effect. Kleine imperfecties vergroten onze aantrekkingskracht en zorgen voor geloofwaardigheid.
In Duitsland stuurt de consument een op de negen online aankopen terug naar de winkel, aldus de digitale belangenorganisatie Bitkom.
In vier jaar tijd van 91 procent naar nog maar 44 procent gebruik. Reclamecookies vallen hard uit de gratie van adverteerders, al is dat niet uit vrije keuze.
Hoe staat het met de evolutie en fusie-en-overname-ontwikkelingen van digitale marketingbureaus in de Benelux?
Getir overweegt om alle activiteiten buiten de thuismarkt Turkije te sluiten of af te stoten. Daaronder ook Nederland en Duitsland.
Marketplaces: extra sales en nieuwe klanten of lagere marges en kannibalisatie van je eigen verkoopkanalen? Marketplaces vragen om de juiste strategie.
Coolblue opent vandaag een nieuwe winkel in Breda, pal achter de IKEA, van 1.500 vierkante meter. Later dit jaar volgen er nog drie nieuwe filialen elders in het land.
Techbedrijf Flixit neemt een klein miljoen groeigeld aan om zijn reclametechnologie voor franchiseondernemers te verbeteren. Met een groter team wil het ook meer retailketens gaan bedienen.
Met de EU-AI Act staan we aan het begin van de regulering van kunstmatige intelligentie binnen de Europese Unie. Maar organisaties pakken dit nog slecht op.