Marc Koster terug bij Create2Fit
Marc Koster is weer terug bij het bedrijf dat hij ooit met Tom Coronel begon, bij Create2Fit.
Marc Koster is weer terug bij het bedrijf dat hij ooit met Tom Coronel begon, bij Create2Fit.
Leapp Store Apeldoorn claimt de eerste (Nederlandse) winkel te zijn die een van afstand stuurbare robot in gebruik neemt als verkoopmedewerker.
Elektronicaketen Scheer & Foppen is failliet verklaard voor de rechtbank van Gelderland. Een overname van de fysieke en digitale winkels bleek niet mogelijk.
Mensen kopen steeds vaker elektronische apparaten via internet en minder vaak in een winkel. Binnen de detailhandel in consumentenelektronica neemt de online omzet (via webwinkels) toe, terwijl de offline omzet (via winkels) juist afneemt. Dat constateert CBS uit eigen metingen.
Renata Gvozden wordt de e-commerce manager voor Leapp, leverancier van gebruikte Apple-hardware. Zij wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de omnichannel strategie.
Maaltijdbezorger Deliveroo heeft in Amsterdam een nieuwe operatie opgetuigd om supersnel internetbestellingen van bekende restaurants en eetwinkels te bezorgen. Saladebar SLA fietsbezorgt op deze manier binnen tien minuten.
De omnichannelformule van Albert Heijn lijkt aan te slaan. Dat vertelde Selma Postma, manager van de onlineactiviteiten van AH, op de vorige week gehouden vastgoedbeurs Provada in Amsterdam.
Modemerk McGregor is de volgende retailketen die in acute betalingsproblemen verkeert. De rechtbank in Amsterdam heeft surseance van betaling verleend aan het bedrijf.
Ronald van Zetten gaat V&D weer op de kaart zetten. De oud-HEMA topman krijgt de leiding over de doorstart van de webwinkel van V&D. Maar wat zijn de kansen?
Modemerk Ralph Lauren reorganiseert het bedrijf fors om zich aan te passen aan het nieuwe kijk- en koopgedrag van de consument. Veel specifieke aandacht voor online is er niet in het vernieuwingsplan.
Adidas is het eerste grote merk dat vanuit een fysieke winkel in Berlijn gratis same-daydeliveries aanbiedt aan inwoners van de hoofdstad die hun aankopen doen via Zalando.
Roland Kahn van CoolCat heeft de handels- en domeinnamen van V&D in handen gekregen. Er komt een nieuwe webwinkel met de naam V&D. Dat hebben de curatoren van de retailer vandaag bekend gemaakt.
De Nederlandse consument gaf in het eerste kwartaal van 2016 voor 4,9 miljard euro uit aan aankopen bij webwinkels. Dat is 13 procent meer dan het jaar ervoor. Acht procent van de aankopen gaat per mobiele telefoon, een plus van zestig procent.
Het Amerikaanse warenhuis zet de vervoerders van Uber en Lyft in om de online boodschappen van zijn klanten aan huis […]
De fysieke winkel is nog steeds hét verkooppunt van boeken, nu het CB meldt dat maar een kleine twintig procent van de boeken via internet aan de man komt.