Hoe PLUS zich weet te onderscheiden als omnichannel retailer
De online omzet van PLUS is de afgelopen jaren fors gestegen. PLUS profiteerde gedurende Covid van haar unieke storepick model […]
De online omzet van PLUS is de afgelopen jaren fors gestegen. PLUS profiteerde gedurende Covid van haar unieke storepick model […]
Het is steeds lastiger om data uit verschillende silo’s heen en weer te laten stromen. Met de composable-e-commerce-benadering herstel je de samenhang.
Door feedback van klanten gestructureerd en uit meerdere kanalen te verzamelen en er vervolgens ook echt op te handelen kun je flinke veel voordeel halen.
De groei is minder dan verwacht. Maar dit is ook een goed moment om je voor te bereiden op zowel groeivermindering als de groei die uiteindelijk wél komt.
Supermarktketen PLUS verwacht dat het omzetaandeel van het online kanaal nog zeker kan en moet verdubbelen voor 2030.
De productiesector zit al even in de vierde industriële revolutie. Hoe kunnen AI en Machine Learning de beschikbare technologie voor fabrikanten verbeteren?
A/B-testen kan op twee manieren: client-side en server-side. Wat de beste keus is hangt af van de vereisten en het gebruik binnen je organisatie.
Technologiebedrijf ChannelEngine uit Leiden neemt concurrent en stadsgenoot Vendiro over.
De supply chain is te complex om constante verstoringen op te vangen. Weinig bedrijven hebben hun hoofd gebogen over de revisie die nodig is.
CRO is een optimalisatiemethode die zich richt op de verkoopstrategie. CXO, daarentegen, draait om het optimaliseren van de customer experience.
Steeds meer managers en organisaties worstelen met leiderschap. Leiderschap zonder macht gaat om het opgeven van macht voor een open organisatie.
Retailmedia is in korte tijd een belangrijke nieuwe vorm van adverteren geworden. Een ABC met de belangrijke (en obscuurdere) begrippen uit die wereld.
De start-up voor de horecabranche TAPP ontvangt drie miljoen euro venturecapital en geleend geld van CNBB, ROM InWest en Rabobank.
Met een nieuwe flagshipstore aan de Amstelveenseweg 288-292 in Amsterdam introduceert Cameranu vrijdag een naar eigen zeggen ‘uniek retailconcept’.
Veel organisaties worstelen met de concrete connectie tussen de klantdata die ze hebben en het nastreven van strategische doelen. Hoe zet je klantdata in?