Het e-commerce-platform van de toekomst
Hoe ziet het e-commerce-platform van de toekomst eruit en wat gaat er veranderen voor gebruikers?
Hoe ziet het e-commerce-platform van de toekomst eruit en wat gaat er veranderen voor gebruikers?
Marketplaces zijn niet meer weg te denken. Er zijn een aantal trends om rekening mee te houden als je als merk aan de slag wilt met een marketplace.
Er is een verhoogd risico op een ernstige ransomware-aanval wanneer het securitybeleid niet constant beoordeeld wordt.
Voor partijen die nog nooit of zelden aan marketing automation deden, is het lastig het zo te doen dat het optimaal rendement sorteert. Volg dan deze tips.
Retailmedia is een nieuwe ontwikkeling waar verschillende partijen in Nederland al mee bezig zijn. Een overzicht van de ‘tools’ en technologie.
Uit onderzoek blijkt dat bij het voorspellen van effectiviteit, attention een drie keer betere indicator is dan viewability.
Innovation in Retail. Met de meest toonaangevende merken en innovators binnen de Retail. Hoe verschuif je je omzet van brick […]
De digitale reclamefolder wordt steeds meer écht digitaal: interactief, ‘mobile-first’ en vormgegeven en aangepast op basis van data-inzichten.
Toen tijdens Corona iedereen online ging bestellen liep de bezorging vaak in het honderd. Inmiddels gaat dat stukken beter, zo blijkt uit cijfers.
Een jaar na opening besluit flitsbezorger Flink om de deuren in Oostenrijk al weer te sluiten. Dat kost ruim honderdvijftig man de baan.
In deze whitepaper lees je hoe je veelvoorkomende digitale marketinguitdagingen op kan lossen.
De klantenservice een noodzakelijk kwaad? Of een mogelijkheid om de relatie met je klant te verdiepen? De toekomst sluit aan bij die tweede zienswijze.
Amac, de Apple-specialist met vijftig winkels in Nederland, opent zaterdag 17 december een nieuwe winkel in het centrum van Breda. De vestiging in de Brabantse stad wordt de eerste Apple Premium Partner in Nederland en de vierde in Europa die aan de voorwaarden voldoet om dit label te mogen voeren.
Uit onderzoek blijkt dat consumenten minder en goedkoper inkopen doen en zich laten inspireren op YouTube tijdens dit hoogseizoen voor veel retailers.
Het Britse familiebedrijf Specsavers heeft haar deuren in België geopend. In Vlaanderen zijn een webshop en de eerste fysieke winkel nabij Antwerpen een feit.