Topman Primark: voor ons geen e-commerce
Zelfs het coronavirus heeft de top van Primark er niet toe gebracht om e-commerce omarmen. En dat zit er voor […]
Zelfs het coronavirus heeft de top van Primark er niet toe gebracht om e-commerce omarmen. En dat zit er voor […]
De MediaMarkt in de vestiging van Makro in het Belgische Machelen sloot donderdagavond definitief de deuren. Vrijdag valt namelijk het doek voor Makro, en daarmee ook voor de MediaMarkt.
In deze exclusieve documentaire spreken we met ondernemers en wetenschappers over hoe zíj drones en andere autonome hardware inzetten.
De online omzet was in november 3,8 procent hoger dan in november 2021. Webwinkels hebben 0,6 procent minder omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers), groeide met 9,6 procent.
Ieder merk is hard op zoek naar een plekje in de digitale omgevingen die een steeds grotere rol spelen bij de consument.
Net als fysieke winkels heeft een aantal grote webwinkels ook reclamebordjes aan de schappen hangen. Deze voorraad commerciële ruimte wordt ‘retailmedia’ genoemd. Justin Sandee van bol.com geeft zijn perspectief op de materie.
Klantenservice-interacties leveren veel data op. Door conversational AI in te zetten, kun je interacties makkelijk analyseren en efficiënter inrichten.
Hoe ziet het e-commerce-platform van de toekomst eruit en wat gaat er veranderen voor gebruikers?
Marketplaces zijn niet meer weg te denken. Er zijn een aantal trends om rekening mee te houden als je als merk aan de slag wilt met een marketplace.
Er is een verhoogd risico op een ernstige ransomware-aanval wanneer het securitybeleid niet constant beoordeeld wordt.
Voor partijen die nog nooit of zelden aan marketing automation deden, is het lastig het zo te doen dat het optimaal rendement sorteert. Volg dan deze tips.
Retailmedia is een nieuwe ontwikkeling waar verschillende partijen in Nederland al mee bezig zijn. Een overzicht van de ‘tools’ en technologie.
Uit onderzoek blijkt dat bij het voorspellen van effectiviteit, attention een drie keer betere indicator is dan viewability.
Innovation in Retail. Met de meest toonaangevende merken en innovators binnen de Retail. Hoe verschuif je je omzet van brick […]
De digitale reclamefolder wordt steeds meer écht digitaal: interactief, ‘mobile-first’ en vormgegeven en aangepast op basis van data-inzichten.