Pakketland slaat zich goed door piekperiode in december heen
December is traditiegetrouw de drukste maand van het jaar voor de logistieke sector. Met Sinterklaas en kerst rennen pakketbezorgers zich […]
December is traditiegetrouw de drukste maand van het jaar voor de logistieke sector. Met Sinterklaas en kerst rennen pakketbezorgers zich […]
De druk op creatieve teams neemt toe. Let daarom op inspiratie en persoonlijke belangstelling, evenwichtige rol van data en goed opdrachtgeverschap.
In dit artikel de retour trends die dit jaar gaan spelen. Daarnaast concreet advies over hoe jij met deze trends aan de slag kan.
In deze whitepaper wordt gekeken naar de voorspelde retail trends en hoe retailers deze trends succesvol kunnen omarmen.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft begin november een bijgewerkte versie van de Leidraad Bescherming online consument (Leidraad) gepubliceerd. […]
Ondernemers die een bedrijf willen opbouwen, dat ze ooit willen verkopen, moeten goed nadenken voordat ze starten met de verkoop op Bol.com.
Webwinkelketen Etrias heeft drie fysieke winkels geopend in Bilthoven. Drie populaire concepten uit de Etrias portefeuille maken hiermee de stap van online naar de winkelstraat.
Supermarkt Jumbo boekt over 2022 een online omzet van 670 miljoen euro. Dat is nog niet bijster veel op het totaal, al moet over drie jaar de helft van de klanten wel multichannel shoppen.
Zelfs het coronavirus heeft de top van Primark er niet toe gebracht om e-commerce omarmen. En dat zit er voor […]
De MediaMarkt in de vestiging van Makro in het Belgische Machelen sloot donderdagavond definitief de deuren. Vrijdag valt namelijk het doek voor Makro, en daarmee ook voor de MediaMarkt.
In deze exclusieve documentaire spreken we met ondernemers en wetenschappers over hoe zíj drones en andere autonome hardware inzetten.
De online omzet was in november 3,8 procent hoger dan in november 2021. Webwinkels hebben 0,6 procent minder omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers), groeide met 9,6 procent.
Ieder merk is hard op zoek naar een plekje in de digitale omgevingen die een steeds grotere rol spelen bij de consument.
Net als fysieke winkels heeft een aantal grote webwinkels ook reclamebordjes aan de schappen hangen. Deze voorraad commerciële ruimte wordt ‘retailmedia’ genoemd. Justin Sandee van bol.com geeft zijn perspectief op de materie.
Klantenservice-interacties leveren veel data op. Door conversational AI in te zetten, kun je interacties makkelijk analyseren en efficiënter inrichten.