Hoe je met Product Informatie Management je digitale ambities waarmaakt
De Belgische tuincentra van Oh’Green implementeerden een PIM om de digitale transformatie van de organisatie vleugels te geven.
De Belgische tuincentra van Oh’Green implementeerden een PIM om de digitale transformatie van de organisatie vleugels te geven.
Algoritmes en AI vinden steeds meer toepassingen in procesautomatisering: een overzicht met concrete voorbeelden, voordelen, maar ook aandachtspunten.
Plannen rond de klantenservice hebben meteen (goede of slechte) impact. Kijk dus slim naar automatisering, klanttevredenheid en kosten-baten
Het Google Merchant Center geeft een overzicht van hoe je productcatalogus ervoor staat. Met deze 5 tips gebruik je het Google Merchant Center optimaal.
Meer online kopers, meer online verkopers, én meer privacy. Hoe krijg je producten bij de juiste doelgroep? Een campagne van Karwei laat zien hoe het kan.
Jumbo Supermarkten wordt ook media-exploitant en tuigt een professionele organisatie op om geld te verdienen met zijn eigen digitale media. Dit kan tientallen tot honderden miljoenen euro’s extra omzet opleveren.
Ook aan de slag met D2C? Leer je klanten kennen, denk cross-channel en meet klantgericht. O ja, en technologie staat niet op de eerste plaats.
Coolblue opent nog dit jaar een winkel in het Belgische Kuurne. Er zijn al filialen in Antwerpen, Brussel, Gent, Hasselt en Zaventem, maar de nieuwe winkel wordt de eerste in West-Vlaanderen.
Het aanbod en de concurrentie op marketplace nemen toe. Details in de productinformatie hebben grote impact. Met A/B-testen optimaliseer je je productfeed.
De online omzet was in mei 16 procent hoger dan in dezelfde maand een jaar eerder. Webwinkels (als hoofdactiviteit verkoop via internet) hebben 16,1 procent meer omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet normaal gesproken een nevenactiviteit is (multi-channelers) groeide met 15,9 procent.
Apple Premium Reseller Amac neemt de drie winkels van collega Xando over. Ook de consumentenwebsite komt in handen van Amac.
Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices.
De voorkeuren voor bezorging verschillen van land tot land. Inzichten uit het Delivery Benchmark Report 2021.
Goede UX en UI zijn niet onderscheidend meer, en zelfs niet altijd nodig. Vraag je af: wat doen we, hoe onderscheidt ons bedrijf zich? Ontwerp dáárvoor.
Documenten sorteren? Informatie extraheren en verwerken? Automatische documentverkwerking is een van de meest bruikbare toepassingen van hyperautomation. (Deel 2 van 5)