Genereer meer omzet met Facebook
Hoe genereer je als e-commerce-bedrijf vraag naar je producten of diensten met Facebook? En hoe laat je je bedrijf groeien met dit platform?
Hoe genereer je als e-commerce-bedrijf vraag naar je producten of diensten met Facebook? En hoe laat je je bedrijf groeien met dit platform?
De Franse keten Hubside.Store gaat dit jaar twintig winkels openen in België. De keten verkoopt opgelapte tweedehandse smartphones.
Voor groothandels liggen er kansen voor directe verkoop aan consumenten (D2C), maar de operationele impact is groot. Deel 1: de logistiek.
Een cloud voor data is weer anders dan een cloud voor bijvoorbeeld machine learning. Kies voor een cloud-omgeving die past bij je klanten. Marlies Dekkers en Joolz geven het voorbeeld.
Influencers worden ingezet om een menselijk en authentiek gezicht aan je merk te geven, maar wat als we influencers kunstmatig genereren?
Amazon Prime Day is het jaarlijkse koopjesfestijn van Amazon. Bereid je goed voor en doe er ook als verkoper je voordeel mee: de belangrijkste adviezen.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘groene’ podcastreeks van Vattenfall op Spotify.
Flink, een van de nieuwe razendsnelle boodschappenapps die in Europa uit de grond schieten, heeft 240 miljoen dollar venture capital opgehaald.
Voor de groei van je bedrijf zijn er, gezien vanuit performance marketing, verschillende uitdagingen en kansen. De vijf belangrijkste trends op een rij.
Inditex lanceerde deze week haar nieuwste winkelconcept voor de merken Zara, Zara Home en Stradivarius in het gerenoveerde Plaza de España in Madrid.
Met een Progressive Web App combineer je de functionaliteiten van een native app met die van een webshop. Voorbeelden van PWA-webshops uit de praktijk.
Messaging is populairder geworden door de lockdowns. Twee voorbeelden uit de praktijk tonen hoe messaging leidde tot grotere klanttevredenheid.
Na een extreme toename van de detailhandel-omzet van 6 procent in 2020, verwacht ING voor 2021 enkel nog een lichte groei van 1,5 procent, grotendeels door de aanhoudend hoge groei van verkopen in het online segment van 25 procent. In de fysieke food en non-food retail is er dit jaar geen groei te verwachten.
In de Privacy Sandbox experimenteert Google met de vervanging van 3rd-party cookies. Wat zijn de ontwikkelingen er wat moeten we ervan denken?
Er komt meer interesse in circulaire producten. Eén vorm is Product as a Service. Een vierdelige serie. Deel 1: Wat zijn de verschillende verdienmodellen?