Klantgedrag verandert na de pandemie: Hoe speel je daarop in?
Consumenten verwachten meer geld uit te gaan geven na Corona. Als je daarvan wilt profiteren moet je weten wat er speelt in het leven van je klant.
Consumenten verwachten meer geld uit te gaan geven na Corona. Als je daarvan wilt profiteren moet je weten wat er speelt in het leven van je klant.
Ongelooflijk goedkope producten uit China: is er voor bedrijven in de EU nog mee te concurreren? Met overheidshandelen én een andere retailstrategie wel.
Bij online experimenten kan een sample ratio mismatch (SRM) optreden. Met een handige truc is dit eenvoudig te checken en te voorkomen.
Wie kiest er nu al voor PaaS? Wat zijn de motivaties of de twijfels? En wat is bekend over het daadwerkelijke gebruik? De (eerste) antwoorden.
Er wordt steeds meer en sneller bezorgd. Tegelijkertijd wordt duurzaamheid belangrijker. Is dat alles tegelijk wel mogelijk? Vier trends in pakketbezorging.
Veel groothandels denken na over directe verkoop aan consumenten. Wat is de operationele impact? Deel 3: de financiën, van debiteuren tot de margeketen.
Conversieoptimalisatie = A/B-testen? Klopt niet. Vaak heb je niet genoeg bezoekers om goed te A/B-testen, maar wel genoeg voor een andere aanpak.
Ook online is een persoonlijke beleving de norm. Een (hyper)persoonlijke benadering van klanten leidt tot betere conversie. Hoe? Met een headless CMS.
Local Inventory Ads van Google Shopping tonen je winkelvoorraad aan potentiële klanten in de buurt. HORNBACH kreeg de conversiewaarde er flink mee omhoog.
Body&Fit, aanbieder van voedingssupplementen optimaliseerde de website. Belangrijkste ingrediënten: zicht op de de gebruikers maar vooral op de juiste data.
Google opent vandaag in New York zijn eerste permanente winkel. In navolging van Apple, Microsoft, Samsung en zelfs Amazon toont het bedrijf er zijn eigen hardware.
Wat als het overgrote deel van je klantdata verdwijnt door het wegvallen van third-party cookies? Hoog tijd om te kijken naar de alternatieven.
Als Nederlandse webshop leveren in België? Let op: Belgische consumenten hebben andere verwachtingen. Drie adviezen over de bezorging op basis van cijfers.
Juli = uitverkoop bij bol.com. Een kans voor verkooppartners. Ook in België. Maar dat land vraagt wel om een eigen aanpak. Een stappenplan voor succes.
Bij Product as a Service worden producten geen eigendom maar als dienst aangeboden. Denk goed na over deze acht factoren om van PaaS een succes te maken.