De stresstest die de retailsector toekomstbestendig maakt
Door de coronacrisis zagen retailers hun verkoop plotseling volledig van de fysieke winkels naar online verschuiven. Hoe pakten ze dat op?
Door de coronacrisis zagen retailers hun verkoop plotseling volledig van de fysieke winkels naar online verschuiven. Hoe pakten ze dat op?
Retail is hard geraakt door de coronacrisis en nu de winkels weer meer publiek beginnen te ontvangen is het van […]
Corona stelt ons voor de uitdaging om eens opnieuw na te denken over hoe we werk vorm kunnen en willen geven.
Wat gebeurt er als je slimme marketinghoofden bij elkaar zet om een museum bij te staan in moeilijke tijden?
De corona pandemie heeft een disruptief effect gehad op allerlei vertrouwde organisatieprocessen en is het klantgedrag drastisch veranderd. Daarnaast is de digitalisatie of digitale transformatie bij veel bedrijven in een stroomversnelling terechtgekomen. Deze whitepaper geeft antwoord op de belangrijkste vragen. Wat is er veranderd in het klantgedrag? Welke technieken zijn de juiste? Hoe kan je je concurrentiepositie versterken en tegelijkertijd kosten efficiency behalen? Wat is een juiste partner? Daarnaast bevat deze whitepaper twee praktijkvoorbeelden van fietsmerk Raleigh en locatietheater festival Oerol.
Misschien ken je het wel: je hebt je uiterste best gedaan om producten bij elkaar te zoeken, je winkelmandje is gevuld en je wil gaan afrekenen.
Mensen hebben een sterke voorkeur voor een gepersonaliseerde ervaring, ook online.
Inmiddels is Black Friday ook een begrip in Nederland geworden en is het voor ons ook het moment om cadeaus te kopen voor de decembermaand.
Wij marketeers en marketingverantwoordelijken willen graag dat wij en ons werk gezien worden.
Het valt niet mee om zomaar even een oplossing voor Digital Asset Management (DAM) te kiezen. Waar moet je allemaal op letten?
De huidige tijd zorgt voor blijvende veranderingen, ook in de manier waarop er commercieel gewerkt wordt.
Onder de bevolking leeft de vraag of de pandemie het verdwijnen van contant geld in de hand werkt.
Tijdens mijn studie psychologie heb ik vele dagen doorgebracht met een clipboard in de gangen van de universiteitsgebouwen, op zoek naar mensen die bereid waren mee te doen aan mijn onderzoek.
Voor het starten van een bedrijf is het vinden van startkapitaal essentieel. Je kunt kiezen voor het investeren van je eigen vermogen of samen te werken met een investeerder. het beheren van uitgaven is van groot belang voor bedrijven die willen groeien. Spend management technologie helpt je bij het beheren van je uitgaven en het in kaart brengen van je uitgavenpatroon. Soldo heeft meer dan 250 ondernemers en investeerders van start-ups gevraagd naar hun uitgavenpatronen. De inzichten uit deze interviews zijn verzameld in deze whitepaper. Gebruik de inzichten als leidraad voor het ontwikkelen of optimaliseren van je spend management strategie.
Procesoptimalisatie is een bekend begrip voor bedrijven die volop bezig zijn met groei en/of kostenbesparingen, maar wordt lang niet altijd op de juiste manier ingezet.