Hoe zorg je dat je in een snel veranderend e-commercelandschap de consument blijft bereiken?
Het e-commercespeelveld verandert sneller dan ooit. Door de pandemie verschuift het koopgedrag en wordt de adoptie van online winkelen gestimuleerd.
Het e-commercespeelveld verandert sneller dan ooit. Door de pandemie verschuift het koopgedrag en wordt de adoptie van online winkelen gestimuleerd.
Stel: je bent digital marketeer. Je werkt voor een retailer. Grote kans dat zo’n 90% van alle aankopen niet in
De WPP-labels Greenhouse Group en Wunderman Thompson Commerce openen in Nederland gezamenlijk een zogeheten 'Amazon Center of Excellence' (ACE).
Een steekproef onder de 125 populairste producten laat zien dat Amazon voor Nederland gemiddeld 6,8 procent duurder is dan bol.com. Het Nederlandse platform is in 61 procent van de...
Greenhouse Group voegt per 1 februari alle merken van zijn bureaus samen tot één nieuw label: Greenhouse.
Greenhouse Group ontwikkelde voor American Express een outdoorcampagne waarbij iedere uiting in Nederland uniek is. Diezelfde unieke uiting is ook lokaal via social verspreid.
Bedrijvengroep Greenhouse Group uit Eindhoven lanceert vandaag een nieuw label dat zich specialiseert in conversational marketing, de wereld van chatbots en spraakassistenten.
Een nieuwe techniek zorgt ervoor dat adverteerders vanuit één format behalve op smartphones en computers nu ook op digitale abri's kunnen adverteren. Greenhouse Group rolt dat volgende maand uit.
Een nieuw pricingmodel in programmatic advertising dient zich aan: ‘first price bid auctions’. Drie experts geven hun visie. Vandaag als eerste Pim van Boekhold, head Programmatic Buying bij Greenhouse...
Een nieuwe online campagne van ING toont geanimeerde reclames op social en outdoor dezelfde boodschap waarbij de inhoud afhankelijk is van de locatie en interesses van de ontvanger.
Ford start in Europa een videocampagne op Facebook en Instagram. Iedere commercial wordt inhoudelijk gezien dynamisch gegenereerd op basis van het kijkersprofiel. Daardoor ontstaan makkelijk honderden variaties op die...
Greenhouse Group tuigt met een aantal klanten de eerste campagnes op om virtual reality en retail met elkaar te koppelen. “Vooral om de toegevoegde waarde voor de consument te...