More stories

‘Ruim de helft van de bedrijven geregeld overweldigd door data-overload’

De groeiende rol van data zorgt in het bedrijfsleven voor een opmerkelijke spagaat. Iedereen begrijpt het belang ervan, tegelijkertijd is men overweldigd door de hoeveelheid

Data

PR in tijden van Corona

Open de AD-app, sla de Volkskrant open of check Nu.nl: overal staat het corona-nieuws bovenaan. Niet zo gek, nu de omvang van het de crisis steeds meer zichtbaar wordt. Hoewel we (nog) niet in een volledige lockdown zitten, is de ernst van de situatie voor mij ineens glashelder. Het is van groot belang dat je hier met je PR ook op de juiste wijze mee omgaat.

Coronacrisis

De nieuwste Google Ads features op een rij

Ook in 2020 blijft Google in rap tempo updates en innovaties uitrollen. Hierdoor kan het nog wel eens gebeuren dat je één van deze nieuwe, zeer bruikbare features mist.

Online advertising

Sabine Stuiver (Hydraloop): ‘Vijftig procent besparen met ons waterrecyclesysteem’

Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Hydraloop.

Innovatie

HubSpot in 2020- van inbound machine naar supertool

HubSpot is anno 2020 de go-to tool voor marketeers, sales professionals én service medewerkers. Hoe heeft het all-in-one platform zich de afgelopen jaren ontwikkeld en is er nog wel plaats voor de achterliggende inbound methode? In dit artikel een terugblik én het toekomstbeeld voor HubSpot in Nederland. 

Marketing automation

Waarom de som van A/B-test winnaars niet je businesscase is

Je had vorig jaar 24 A/B-testen met een significant positief resultaat. Gemiddeld hadden ze drie procent effect op transacties, maar na implementatie van al deze winnaars in de loop van het jaar is je transactievolume niet met 24 x drie procent = 72% gestegen. Hoe kan dat?

Conversie

Effectief mobiel ontwikkelen doe je zo

Als je zelf een app gaat (laten) ontwikkelen dan is het belangrijk goed te letten op de technologie waarmee de app ontwikkeld wordt.

Mobile

Kibet Kipkemoi (Locomogo): ‘We leren kinderen speelsgewijs programmeren’

Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Locomogo.

Strategy

Hoe onderhoud je je WordPress CMS?

Grote kans dat je als internetmarketeer en ondernemer werkt met een WordPress website. Maar denk je ook wel aan onderhoud van je CMS?

CMS

Lever de ultieme klantervaring met een digitaal ecosysteem

Een sterk product of dienst biedt geen garantie meer voor groei. Tegenwoordig zijn strategieën nodig die de gehele customer journey ondersteunen

Customer Experience

Michiel Muller (Picnic): ‘Talent gaat boven ervaring’

Na zijn studie economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en militaire dienst als Luchtmachtofficier, werkt Michiel tien jaar lang  bij ExxonMobil. En dan begint het te jeuken.

Strategy

Erik Wienk (Hiber): ‘Op pragmatische wijze verbinden we de wereld steeds meer’

Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Hiber.

Strategy

Site reliability engineering: een pragmatisch antwoord op DevOps?

Het leveren en stabiel houden van moderne webapplicaties is steeds vaker een samenspel tussen ontwikkelaars en systeemspecialisten. Om efficiëntie in dit proces te behalen worden continu nieuwe invalshoeken bedacht, want wie efficiënt is heeft een streepje voor op de concurrent. Grote techbedrijven als Google, Facebook en Amazon nemen het voortouw en bedenken zelfs compleet nieuwe IT-disciplines, zoals ‘Site Reliability Engineering’. Wat houdt zo’n functie precies in?

Programmatic

Edwin Bos (Project BB): ‘Onze strandrobot Beach Bot helpt in de strijd tegen zwerfafval’

Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Project BB.

Strategy

Yves Prevoo (Easee): ‘Onze online oogmetingen zijn even goed als metingen in het ziekenhuis’

Wereldwijd hebben 4,3 miljard mensen een gezichtsprobleem. Daarvan loopt één derde rond zonder bril of met een verkeerde bril. Dat leek Yves Prevoo zo’n vier jaar geleden een mooi uitgangspunt voor de ontwikkeling van een betrouwbare online oogmeting. ‘Grote partijen kunnen die hele grote transities niet goed aan, omdat je dan eerst alles wat je al hebt op het spel moet zetten. Je moet je eigen business ondergraven. Daarmee leek het mij een ideale propositie om met een startup mee aan de slag te gaan.’ Meer bij Top Names.

E-health