More stories

Coronacrisis: vijftig ondernemers en marketeers vertellen over de impact en kansen in hun business

Hoe gaan ondernemers om met de coronacrisis? Welke impact verwacht men? Zijn er kansen? We steken je een hart onder de riem en geven tips in onzekere tijden.

Coronacrisis

B2B digital customer portal in vijf stappen

Wie zich binnen B2B verder wil onderscheiden van zijn concurrenten, kan niet om een digital customer portal heen. Het is The Next Big Thing in e-commerce!

Customer Service

Het belang van Search in tijden van corona

De coronacrisis zorgt voor veel beweging in de online markt. Waar in de ene sector de traffic en de omzetten door het dak gaan, lijdt de andere enorm onder het virus.

Coronacrisis

Handvatten voor blokkades tijdens het thuiswerken

De wereld is momenteel hard aan het werk om de problemen rond het coronavirus op te lossen. Dit heeft als gevolg dat we nu met z’n allen thuiswerken

Coronacrisis

Zakelijke uitdagingen aanpakken in tijden van het coronavirus: vijf tips

In deze onzekere tijden komen bedrijven voor uitdagingen te staan die veroorzaakt worden door het coronavirus (Covid-19)

Coronacrisis

Automotive: productgedreven of datagedreven business? 

Rijen voor de deur van de winkel, mensen die zich al de avond van tevoren met slaapzakken op straat installeren – er zijn merken die dat voor elkaar krijgen.

Data

Geen funnelvisie meer: op weg naar een circulaire commerciële organisatie

Het marketing- en saleslandschap is ontzettend vervuild. Ik heb het niet over het milieu, maar wel over verspilling. Een verspilling van tijd, leads en uiteindelijk klauwen met geld. De oorzaak hiervan is de heersende manier van denken in commerciële organisaties. De grote boosdoener? De marketing- en salesfunnel.

Marketing automation

Manieren om je organisatie te wapenen tegen Covid-19 cybercrime

Cybercriminelen slaan munt uit de disruptie en angst die er heerst als gevolg van de corona virus uitbraak

Coronacrisis

Philippe Vorst (New York Pizza): ‘Ik ga niet politiek correct zitten doen’

De elfde uitzending van de podcast over bijzondere merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live! In deze aflevering: Philippe Vorst, oprichter en CEO van New York Pizza.

Strategy

Hoe je als bedrijf inspeelt op de Conversational AI trends

De afgelopen jaren zijn chatapplicaties gemeengoed geworden en is het voor steeds meer mensen het eerste klantcontact met een bedrijf. De verwachting is dat Conversational AI hier de komende jaren een belangrijke rol in gaat spelen.

Artificial Intelligence

Wat voegt een dataplatform toe aan je e-mailmarketing?

Marketeers die het softwarepakket van hun E-mail Service Provider waren ontgroeid, stapten -tot een aantal jaren geleden- vooral over op duurdere marketing automation pakketten. Ondanks dat marketeers deze route nog steeds volgen, is er wel een mooi alternatief voor handen: een koppeling met een Customer Data Platform. Maar wat voegt zo’n dataplatform nu eigenlijk toe aan je e-mailmarketing?

E-mailmarketing

Waarom digitale tooling voor op de werkvloer sociaal moet zijn

In hoog tempo veranderen digitale samenwerkingstools de structuren op de werkplek. Deze tools worden steeds belangrijker voor de samenwerking en […]

Online marketing

Profiteren van native adverteren: voor financiële merknamen als Fidelity is het een kwestie van vertrouwen

Financiële handelsmerken behoren tot de top vijf van industrieën als het gaat om hoeveel geld ze uitgeven aan digitale advertenties.

Native advertising

Digitale transformatie in crisistijd

De overheid kondigde de afgelopen week meerdere maatregelen aan als poging om de uitbraak van het coronavirus gecontroleerd te laten verlopen.

Coronacrisis

De ACM scherpt richtlijnen ter bescherming van de consument aan: wat is de impact voor online personalisering?

Personalisering was één van dé buzzwords in de afgelopen jaren en de inzet ervan door webwinkels is langzamerhand meer regel […]

Legal