Crisiscommunicatie: Hoe doe je dat? Vijf tips
Goede crisiscommunicatie is hét instrument wanneer je de rust wil bewaren en helderheid wil creëren. Zelfs als de zaken nog niet zo helder zijn.
Goede crisiscommunicatie is hét instrument wanneer je de rust wil bewaren en helderheid wil creëren. Zelfs als de zaken nog niet zo helder zijn.
Nu klantervaringen steeds belangrijker worden voor consumenten en bedrijven, zie je vaker dat er een nieuwe rol wordt gecreëerd voor een Chief Customer Officer.
Het begon allemaal zo mooi. 2020, een nieuwe decennium, met een economie die op top snelheid draaide. Die hoop is de laatste paar weken de nek omgedraaid.
Vanaf mei 2018 was adverteren in Google Ads voor de verslavingszorg nauwelijks meer mogelijk. Trubendorffer maakte daarom de overstap van SEA naar SEO. Met succes.
We kunnen er niet omheen; het coronavirus zet Nederland op zijn kop en zorgt voor een nieuwe realiteit. Een realiteit waar we als marketeers snel op moeten anticiperen
Je werkt aan een nieuw digitaal product, een dienst of feature. Je hebt je strategische richting en concept bedacht en werkt een prototype uit dat – na wat optimalisaties – direct leidt tot het eindresultaat. Klinkt bekend, toch? Prototyping op deze manier benaderen, is een gemiste kans.
Op de horecavakbeurs Horecava is de nieuwe webshop van Brewfinder gelanceerd. De start-up van Bier & cO heeft de digitale strategie flink verscherpt.
De tiende uitzending van de podcast over merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live. Met ditmaal: onderzoeksjournalist Jeroen Smit.
Big data blijven onverminderd belangrijk voor marketeers. Maar wanneer zijn big data té groot? Een stapje terug doen en je verdiepen in kleine datasets loont ook.
De groeiende rol van data zorgt in het bedrijfsleven voor een opmerkelijke spagaat. Iedereen begrijpt het belang ervan, tegelijkertijd is men overweldigd door de hoeveelheid
Open de AD-app, sla de Volkskrant open of check Nu.nl: overal staat het corona-nieuws bovenaan. Niet zo gek, nu de omvang van het de crisis steeds meer zichtbaar wordt. Hoewel we (nog) niet in een volledige lockdown zitten, is de ernst van de situatie voor mij ineens glashelder. Het is van groot belang dat je hier met je PR ook op de juiste wijze mee omgaat.
Ook in 2020 blijft Google in rap tempo updates en innovaties uitrollen. Hierdoor kan het nog wel eens gebeuren dat je één van deze nieuwe, zeer bruikbare features mist.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Hydraloop.
HubSpot is anno 2020 de go-to tool voor marketeers, sales professionals én service medewerkers. Hoe heeft het all-in-one platform zich de afgelopen jaren ontwikkeld en is er nog wel plaats voor de achterliggende inbound methode? In dit artikel een terugblik én het toekomstbeeld voor HubSpot in Nederland.
Je had vorig jaar 24 A/B-testen met een significant positief resultaat. Gemiddeld hadden ze drie procent effect op transacties, maar na implementatie van al deze winnaars in de loop van het jaar is je transactievolume niet met 24 x drie procent = 72% gestegen. Hoe kan dat?