More stories

Waarom Enterprise Resource Planning (ERP) een integraal onderdeel moet zijn van e-commerce

Omnichannel is een foeilelijk woord voor hoe wij tegenwoordig allemaal ons leven inrichten.

Online marketing

De ontwikkelingen van het elektrisch rijden in 2019 in België

Wanneer het gaat om elektrisch rijden in België, dan gaat het vooral om de hybride wagens. Dat is niet vreemd, want het aantal plug-in hybriden is jarenlang veel hoger geweest dan het aantal volledig elektrische auto’s.

Innovatie

Bitcoin halving: explodeert de koers of is het valse hoop?

De Bitcoin gemeenschap is al maanden in de ban van de halving. Het moment waarop de beloning voor bitcoin miners halveert en dus ook het aanbod van nieuwe bitcoins op de markt.

Crypto

Onderzoek: 60% bedrijven reageert niet op Instagram

Hoe reageren bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality als je ze benadert of noemt op Instagram? Slechts 40% van de  bedrijven reageert op een concrete vraag.

Customer Service

Dit zijn de experience economy prioriteiten van CMO’s in 2020

Voor veel bedrijven is de term ‘experience economy’ een abstractie of zelf een metafoor. Inmiddels is de experience economy meer dan een buzzword. Het is in ieder geval zeer nuttig in het beschrijven van de machtsverschuiving van het merk naar de klant. Echter is het voor veel bedrijven al een realiteit en daarin gaan er sommige verder en sneller dan de rest. Zij stemmen hun investeringen, processen en mensen af op de ultieme klantervaring. Lees in dit trendrapport waar de prioriteiten van CMO’s in 2020 liggen op het gebied van experience economy.

B2B Digital

Martijn Lukaart (odd.bot): ‘Een robot om onkruid te wieden, daar gaan wij voor’

Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: odd.bot.

Strategy

Manieren om te voorkomen dat je telefoon gehackt wordt

Je hebt waarschijnlijk in het nieuws gezien dat particulieren met vermogen, beroemde atleten en entertainers favoriete doelen worden van telefoonhackers. In sommige gevallen, wanneer beveiligingsexperts het niet eens kunnen worden, is dit omdat forensisch onderzoek van mobiele apparaten zo beperkt is dat ze zelfs niet kunnen bevestigen dat iemand is gecompromitteerd en kunnen reconstrueren wat er precies is gebeurd.

Security

Hoe HTML5 Nederlandse DOOH-mediabedrijven een voorsprong geeft

De Digital Out of Home (DOOH) advertentiemarkt is wereldwijd bezig aan een sterke opmars. Nederland loopt in deze markt voorop.

Online advertising

Workshop: Aan de slag met Augmented Reality

De Augmented Reality-markt (AR) groeit en begint in steeds meer sectoren in te grijpen. Waarom en hoe start je ermee? En met welke zaken moet je rekening houden? Workshop helpt je op weg.

Augmented Reality

Krijn de Nood (Meatable): ‘Wij pionieren een nieuwe manier van vlees maken’

Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: Meatable.

Strategy

In vier stappen naar een relevanter aanbod voor je klant

Hoe verhoog je klantwaarde? In deze blogpost neem ik je in vier stappen mee in hoe je tot een concrete […]

Customer Engagement
Premium

Een introductie tot machine learning IV: neurale netwerken

In een serie artikelen voor Emerce brengen we je graag de beginselen van machine learning bij. In dit artikel behandelen we neurale netwerken en in welke situaties je het kunt gebruiken.

Artificial Intelligence

Column: Slurpen

Het lijkt erop dat hypes in de techwereld steeds sneller komen en gaan. Columnist Ruud Hendriks duikt in de wereld van techhypes en probeert een verklaring te vinden.

Innovatie

Productinformatie wordt steeds belangrijker, ook in B2B

De juiste productinformatie speelt een toenemende rol in het verleiden van je klanten tijdens het aankoopproces. Dat klinkt veel B2C-aanbieders al bekend in de oren.

PIM

Eenvoudige manieren om je online merkreputatie te verbeteren

Het is dringen op de markt. Met de toenemende concurrentie is het belangrijk dat ondernemingen tijd en energie steken in hun online reputatie. Een goede relatie met klanten is het fundament onder het succes van een onderneming. Tegelijkertijd geldt ook: een goede reputatie duurt jaren om op te bouwen maar kun je in een paar seconden weer afbreken

Customer Engagement