De in-house agency-trend: hoe adverteerders, techbedrijven én mediabureaus kunnen profiteren
De zucht naar meer controle en overzicht zorgt ervoor dat veel adverteerders hun programmatic advertising steeds vaker insourcen.
De zucht naar meer controle en overzicht zorgt ervoor dat veel adverteerders hun programmatic advertising steeds vaker insourcen.
Dagelijks hebben we met algoritmen te maken, als we bijvoorbeeld bij Google iets zoeken, onze Facebook-timeline bekijken of als we online boodschappen bestellen.
Voor het vierde jaar op rij, is een groot longitudinaal, kwalitatief onderzoek gedaan in de vorm van mystery posts op Instagram.
Henk Haaima van Mirabeau gaat in op het unieke van elke consument en de gelijktijdige behoefte van bedrijven en organisaties om klanten altijd in hokjes in te delen.
“We willen graag een geïntegreerde campagne” is momenteel een veelgehoorde vraag uit de markt. Maar wat is geïntegreerd? En is campagne voeren wel genoeg?
De marketingwereld ziet er compleet anders uit dan tien jaar geleden. Naast branding is het belang van performance enorm toegenomen en het aantal kanalen is flink gegroeid. Dit zorgt voor verschillende uitdagingen.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: BrainCreators.
Bioscoopketen Kinepolis beschikt over een database met miljoenen klanten. Dat is een rijk bezit waarmee Kinepolis verantwoord wil omgaan. Communicatie met de klant moet altijd relevant en persoonlijk zijn. Marketing automation maakt het voor Kinepolis eenvoudig om bioscoopliefhebbers aan zich te binden, in elk land en in elke gewenste taal.
In een serie artikelen voor Emerce brengen we je graag de beginselen van machine learning bij. In dit artikel behandelen we neurale netwerken en in welke situaties je het kunt gebruiken.
Digital Out Of Home (DOOH) wint enorm aan populariteit, wordt met hoge snelheid geadopteerd door marketing Nederland, maar zit toch nog vol met uitdagingen.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: SenseGlove.
De eerste regel die je tijdens economieles leert, is dat de prijs tot stand komt doordat vraag en aanbod elkaar vinden. Maar wat als voor alle kopers en verkopers duidelijk is wat het aanbod is? En de vraag de enige menselijke variable is?
Bol.com houdt tot eind mei een reclamecampagne die zich louter richt op verkooppartners die het handelsplatform voor hun eigen onderneming gebruiken.
Consumenten hebben steeds sneller door wanneer bedrijven gebruik maken van verkooppraatjes. De doelgroep heeft behoefte aan gepersonaliseerde content en influencer-marketing speelt hier goed op in.
Tijdens CES presenteren Nederlandse bedrijven zich aan de wereldpers om te laten zien waar een klein land groot in is. Deze editie: DialogueTrainer.