Zo vind je de juiste balans in schaal en nauwkeurigheid bij verrijking van klantprofielen
Wanneer het over profielverrijking van je klanten gaat, wordt de werkelijkheid voor marketeers gekenmerkt door gebroken beloften.
Wanneer het over profielverrijking van je klanten gaat, wordt de werkelijkheid voor marketeers gekenmerkt door gebroken beloften.
Binnen recruitment zien we de laatste tijd steeds meer een verschuiving van schreeuwende oneliners naar pakkende storytelling.
In de consumentenmarkt eist de klant een snelle en naadloze ervaring en blijft je in ruil daarvoor trouw. Waarom doen we dit nog niet in B2B?
Hoe maak je ingewikkelde zaken minder complex, zodat mensen het makkelijker begrijpen? Marco Groenendijk, managing director van creative development agency Gravity, ziet dat simplisme zowel consumenten als bedrijven helpt met het maken van heldere keuzes.
Organisaties gebruiken steeds meer martech-tools, waardoor hun data steeds gefragmenteerder wordt. Dat brengt allerlei operationele, financiële en juridische risico’s met zich mee.
In het vorige deel heb ik je verteld over de eigenschappen van een goede decider in een Design Sprint. In dit tweede deel vertel ik je graag meer over de vijf eigenschappen van een Design Sprint prototyper.
Zeg marketing / communicatie manager, heb je grip op je social media kanalen? En hoe zorg je daarbij dat je niet in de data verdrinkt? Zo werkt het.
Waar ligt de grens tussen beïnvloeding en misleiding? Voor organisaties is dit soms lastig te beoordelen.
Hoewel organisaties en bedrijven steeds betere kennis hebben van artificial intelligence, loopt de mate van toepassing van AI nogal achter. Hoe is deze tegenstelling te verklaren en wat zijn de succesfactoren van AI?
Nu Blockchain steeds meer terrein wint in een groot aantal sectoren, groeit ook de behoefte aan wetenschappelijk onderzoek naar deze technologie en haar toepassingen.
Net als veel andere adverteerders zette Freo in 2018 de eerste stappen richting Smart Bidding. Dit ging echter niet zonder slag of stoot en de gehanteerde strategie bleek soms averechts te werken. In deze story lees je hoe Freo haar Smart Bidding strategie onder de loep nam en met behulp van een voorspellend search framework vandaag aanstuurt op data uit de toekomst.
Acht SEO-experts geven hun visie op 11 SEO-trends in 2020, boordevol tips om je concurrentie ook in het nieuwe jaar voor te blijven. Doe er je voordeel mee!
Datamanagement wordt vaak groots aangepakt, terwijl juist een pragmatische aanpak meestal leidt tot een snellere adaptie.
Netflix’ volgende stap in de productie van Originals kon niet op waardering van beleggers rekenen door de groeiende schuldenlast.
Binnen de hype van big data die nog steeds voortduurt is data storytelling de methode waardoor je door de bomen het bos weer ziet.