Waarom Reddit je volgende social media advertentiekanaal moet worden
Reddit blijft groeien, zo werd recentelijk bekend. Het forum streefde dit jaar de concurrent Twitter voorbij met 430 miljoen gebruikers […]
Reddit blijft groeien, zo werd recentelijk bekend. Het forum streefde dit jaar de concurrent Twitter voorbij met 430 miljoen gebruikers […]
Wanneer je veel tijd doorbrengt met CIO’s ben je waarschijnlijk weleens het concept data lakes tegenkomen. Simpel gezegd zijn data lakes een verzameling aan ruwe data die door de gehele organisatie heen gebruikt worden. Ze bieden bedrijven de mogelijkheid om te profiteren van big data en de valkuilen van data silo’s te vermijden.
Wat zijn deze ‘innovatieve oplossingen’ waar je als Nederlands bedrijf snel grote stappen mee kan maken?
Wij marketeers zijn soms net eksters. We willen graag mooie glimmers verzamelen. In tegenstelling tot eksters zijn onze glimmers geen […]
Met de opkomst van de platformeconomie groeit het aantal handelsplatformen en marktplaatsen snel. Maar hoe zit het met de financiële wetgeving?
Hoe je de weerstand tegen innovatie bij grote bedrijven doorbreekt door de afdeling, collega’s en management er meer bij te betrekken.
De versoepeling van het ontslagrecht is bedoeld om het voor werkgevers aantrekkelijker te maken om werknemers in vaste dienst te nemen.
Het laatste deel van de serie over de eigenschappen van een design sprint team. Alles over de eigenschappen van een Design Sprint Facilitator.
Je waardevolle customer data kun je opslaan met data lakes, enterprise data warehouses en de universal data hub. Wat zijn dat precies?
Hoe koppel je ’The big picture’ aan al je testresultaten met het Mental-journey Model? Hoe voorkom je dat testresultaten verloren raken tussen alle andere learnings van testen die je hebt gedaan?
In het afgelopen decennium hebben we een verschuiving gezien in het zoekgedrag van consumenten. Het hele zoekecosysteem is spraakzamer geworden dankzij de introductie van natural language processing (NLP) en de opkomst van stemassistenten en chatbots. De klantreis begint steeds vaker met een specifieke vraag. Consumenten zijn in de afgelopen jaren getraind in het stellen van specifieke vragen en maken hier gebruik van tijdens de klantreis. Zij vertrouwen erop dat het zoekecosysteem hun voorziet van het juiste antwoord. Maar zijn deze antwoorden wel zo betrouwbaar? En hoe ga je om met contentfarms die willen profiteren van klikken of een advertentie voor de beste concurrent van het bedrijf?
In de achtste aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink in gesprek met Heere Blokhuis, Managing Director van SAS Benelux.
Conversational commerce gaat in de toekomst een steeds grotere rol spelen in klantenservice én in sales, zo bleek tijdens Emerce Engage.
Met haar iFly-magazine wil KLM zo persoonlijk en relevant mogelijk communiceren met ruim tien miljoen reizigers over de wereld.
Wanneer het over profielverrijking van je klanten gaat, wordt de werkelijkheid voor marketeers gekenmerkt door gebroken beloften.