Dit zijn de belangrijkste take-outs van Emerce Engage
De belangrijke take-outs van de sprekers tijdens Emerce Engage. Zo was je er – indien je het hebt gemist – toch nog een beetje bij.
De belangrijke take-outs van de sprekers tijdens Emerce Engage. Zo was je er – indien je het hebt gemist – toch nog een beetje bij.
Ethische richtlijnen en commissies duiken links en rechts op. Maar er is nog steeds onvoldoende controle over AI, zegt professor en AI-expert Noel Sharkey.
Dankzij innovatieve software en door te werken volgens de ‘opensourcemanier’ kan UNICEF sneller en beter handelen om kinderen in noodsituaties te bereiken.
We leven in een tijd van fake news, deep fake en Instagrammers die helemaal geen mensen zijn maar digitale influencers. Een nieuwe wereld? “Welnee, het is slechts de meest recente verandering in een lange geschiedenis van het herscheppen van de werkelijkheid door mediamanipulatie.”
Na tien jaar vol inhaalslagen om digitale verstoringen voor te blijven, zullen bedrijven in 2020 dankzij data weer grip krijgen op online media.
De meeste succesvolle bedrijven van tegenwoordig hebben één ding gemeen: ze worden geleid door leiders die begrijpen dat een bedrijf, om te kunnen gedijen, zijn prestaties continu moet optimaliseren, op basis van de markt. Bij digital agency INFO noemen ze dit soort leiders en leiderschapsteams ‘NextGen leaders’. Deze whitepaper beschrijft best practices en praktijkvoorbeelden van Greenwheels, MiniBrew en Jumbo Tech Campus.
Verpakkingen krijgen een steeds belangrijkere rol binnen marketing. In dit artikel lees je alles over de laatste trends op dat gebied.
De eIDAS geeft de wetgeving omtrent persoons identificatie en zet de standaard waar elektronische handtekeningen aan moeten voldoen.
Data governance is een onmisbare basis voor digitale transformatie en is een strategisch bedrijfsdoel voor elke onderneming. Zo pak je het aan.
Uit onderzoek blijkt dat het aantal views op YouTube, in vergelijking met 2018, in het afgelopen jaar wereldwijd is toegenomen met 26%.
De peak sales-momenten voor begin 2020 zoals wintersales, Carnaval en Valentijnsdag er alweer snel aan. Hoe kun je als klein bedrijf in 2020 opboksen tegen de grote spelers?
Het is de droom van elk bedrijf om een innovatieve startup-mentaliteit behouden, terwijl je naar een groot bedrijf groeit, of dat al bent.
Dit is het derde deel van een serie van drie blogartikelen over Smart Display campagnes en Responsive ads. In dit […]
Op het gebied van contentmarketing gaat in 2020 weer veel veranderen, maar zonder welke zaken kan jij echt niet volgend jaar? Een gidstocht langs de veertien belangrijkste contentmarketingtrends voor 2020.
In de corporate identiteit – Wie zijn we? Wat willen we? en Wat kunnen we? – krijgt maatschappelijk verantwoord ondernemen een steeds prominentere rol.