More stories

Het belang van data governance voor digitale transformatie

Data governance is een onmisbare basis voor digitale transformatie en is een strategisch bedrijfsdoel voor elke onderneming. Zo pak je het aan.

Data

Deze vijf merken domineren YouTube door te helpen 

Uit onderzoek blijkt dat het aantal views op YouTube, in vergelijking met 2018, in het afgelopen jaar wereldwijd is toegenomen met 26%.

Social

Zo bereid je je bedrijf optimaal voor op 2020

De peak sales-momenten voor begin 2020 zoals wintersales, Carnaval en Valentijnsdag er alweer snel aan. Hoe kun je als klein bedrijf in 2020 opboksen tegen de grote spelers?

Strategy

Een open organisatiecultuur is cruciaal voor innovatie

Het is de droom van elk bedrijf om een innovatieve startup-mentaliteit behouden, terwijl je naar een groot bedrijf groeit, of dat al bent.

Strategy

Responsive ads en Smart Display in de praktijk

Dit is het derde deel van een serie van drie blogartikelen over Smart Display campagnes en Responsive ads. In dit […]

Online advertising

Dit zijn de veertien contentmarketingtrends van 2020

Op het gebied van contentmarketing gaat in 2020 weer veel veranderen, maar zonder welke zaken kan jij echt niet volgend jaar? Een gidstocht langs de veertien belangrijkste contentmarketingtrends voor 2020.

Contentmarketing

Purpose marketing: vloek of zegen?

In de corporate identiteit – Wie zijn we? Wat willen we? en Wat kunnen we? – krijgt maatschappelijk verantwoord ondernemen een steeds prominentere rol.

Online marketing

De vijf tips om commitment te krijgen voor je Design Sprint

Je bent eruit! Je wilt een Design Sprint doen. Nu is het tijd om je stakeholders hier in mee te krijgen. Vijf tips om je op weg te helpen.

Strategy

Zo bereik je meer impact met rijke advertentievormen

Als je als marketeer out of the box durft te denken zijn de mogelijkheden om rich media in te zetten voor je advertentiecampagnes létterlijk eindeloos. Maar hoe zet je met een campagne aan tot actie, hoe krijg je mensen zover dat ze je product of dienst en je onderscheidend vermogen écht onthouden? Deze vragen houden elke marketeer bezig. Display advertising kan hier een grote rol in spelen, mits je gebruik maakt van verrijkte advertenties die de ontvangers verrassen.

Online advertising

Adyen en Salesforce bundelen krachten om doelgroep te laten groeien

Sinds 2018 richt betaalplatform Adyen zich naast grote bedrijven ook op het segment dat zij midmarket (MKB) noemen.

Payment

Financiële inclusie als belangrijke strategische pijler

Wereldwijde projecten in het kader van financiële inclusie dragen bij aan een antwoord op de vraag: hoe kunnen betaaltechnologiebedrijven bijdragen aan een wereld waarin iedereen de vruchten kan plukken van de digitale economie?

Payment

Affiliate marketing in het tijdperk van privacy

De klantreis gaat over meer digitale kanalen dan ooit tevoren. Gecombineerd met nieuwe privacyfuncties in browsers is het bijhouden van data moeilijker geworden voor marketeers. Wat betekent dat voor de inzet van affiliate marketing? 

Affiliate marketing

Directeur Robert Walters: ‘Ik zie een enorme honger naar kennis onder millennials’

De tekorten op de arbeidsmarkt liepen verder op en vooral aan hoogopgeleide starters is gebrek. Dat signaleert recruitmentorganisatie Robert Walters.

Recruitment

Personalisatie in recruitment anno 2020: een dynamisch opgebouwde funnel voor elk individu

Vergeet persona-gerichte recruitment. Wie effectief personeel wil werven, kan niet meer om dynamisch opgebouwde funnels en gepersonaliseerde candidate journeys heen. 

Recruitment

Het Concertgebouw: moderne marketing voor een klassiek instituut

In het Concertgebouw is het allang niet meer alleen klassiek wat de klok slaat. Hoe een oud gebouw en moderne marketing automation elkaar ontmoeten.

Marketing automation