Het belang van data governance voor digitale transformatie
Data governance is een onmisbare basis voor digitale transformatie en is een strategisch bedrijfsdoel voor elke onderneming. Zo pak je het aan.
Data governance is een onmisbare basis voor digitale transformatie en is een strategisch bedrijfsdoel voor elke onderneming. Zo pak je het aan.
Uit onderzoek blijkt dat het aantal views op YouTube, in vergelijking met 2018, in het afgelopen jaar wereldwijd is toegenomen met 26%.
De peak sales-momenten voor begin 2020 zoals wintersales, Carnaval en Valentijnsdag er alweer snel aan. Hoe kun je als klein bedrijf in 2020 opboksen tegen de grote spelers?
Het is de droom van elk bedrijf om een innovatieve startup-mentaliteit behouden, terwijl je naar een groot bedrijf groeit, of dat al bent.
Dit is het derde deel van een serie van drie blogartikelen over Smart Display campagnes en Responsive ads. In dit […]
Op het gebied van contentmarketing gaat in 2020 weer veel veranderen, maar zonder welke zaken kan jij echt niet volgend jaar? Een gidstocht langs de veertien belangrijkste contentmarketingtrends voor 2020.
In de corporate identiteit – Wie zijn we? Wat willen we? en Wat kunnen we? – krijgt maatschappelijk verantwoord ondernemen een steeds prominentere rol.
Je bent eruit! Je wilt een Design Sprint doen. Nu is het tijd om je stakeholders hier in mee te krijgen. Vijf tips om je op weg te helpen.
Als je als marketeer out of the box durft te denken zijn de mogelijkheden om rich media in te zetten voor je advertentiecampagnes létterlijk eindeloos. Maar hoe zet je met een campagne aan tot actie, hoe krijg je mensen zover dat ze je product of dienst en je onderscheidend vermogen écht onthouden? Deze vragen houden elke marketeer bezig. Display advertising kan hier een grote rol in spelen, mits je gebruik maakt van verrijkte advertenties die de ontvangers verrassen.
Sinds 2018 richt betaalplatform Adyen zich naast grote bedrijven ook op het segment dat zij midmarket (MKB) noemen.
Wereldwijde projecten in het kader van financiële inclusie dragen bij aan een antwoord op de vraag: hoe kunnen betaaltechnologiebedrijven bijdragen aan een wereld waarin iedereen de vruchten kan plukken van de digitale economie?
De klantreis gaat over meer digitale kanalen dan ooit tevoren. Gecombineerd met nieuwe privacyfuncties in browsers is het bijhouden van data moeilijker geworden voor marketeers. Wat betekent dat voor de inzet van affiliate marketing?
De tekorten op de arbeidsmarkt liepen verder op en vooral aan hoogopgeleide starters is gebrek. Dat signaleert recruitmentorganisatie Robert Walters.
Vergeet persona-gerichte recruitment. Wie effectief personeel wil werven, kan niet meer om dynamisch opgebouwde funnels en gepersonaliseerde candidate journeys heen.
In het Concertgebouw is het allang niet meer alleen klassiek wat de klok slaat. Hoe een oud gebouw en moderne marketing automation elkaar ontmoeten.