Print.com koopt designplatform voor websites en campagnes
Online printplatform Print.com kondigt de overname aan van Converdy, een omgeving voor het creëren van commerciële websites en actiepagina’s.
Online printplatform Print.com kondigt de overname aan van Converdy, een omgeving voor het creëren van commerciële websites en actiepagina’s.
Tim Wilson is een analyticsveteraan met ervaring bij vele grote bedrijven in verschillende sectoren. Hij geeft zijn visie voor de toekomst van analytics.
Succesvolle B2B-e-commerce moet op B2C lijken. Juist binnen de B2B zijn er nogal wat misverstanden over waarom e-commerce in die branche niet zou werken.
‘Digital experience’ schudt de gevestigde orde wakker. Ook B2B staat aan het begin van deze innovatiegolf: nu is het moment op een leider te worden.
Net als voorgaande jaren onderzochten we hoe marketeers uit de ICT-branche leads genereren: de uitkomsten van een uitgebreid onderzoek.
Verandering van bedrijfsnaam is een grote stap. Hoe bouw je je merkherkenning en imago opnieuw op? De case van de transformatie van Overtoom naar Manutan.
Sprinque, aanbieder van internationale B2B-betalingen, breidt uit naar Duitsland en Spanje. De Nederlandse fintech opent nieuwe kantoren in Berlijn en Madrid en benoemt Mikko Riikkinen en Jaime de Wenetz tot country managers.
Neuromarketing geeft veel inzichten maar is omslachtig. Met behulp van AI kun je nu binnen een paar minuten weten of je YouTube-advertentie werkt of niet.
De eerste met behulp van AI gemaakte bestaan al. Hoe verandert dit het werk van bureaus op het gebied van bijvoorbeeld creativiteit en juridische kaders?
De maand september staat bij Alibaba in het teken van de zakelijke inkoper. Voor Europese inkopers is tijdens Super September een speciaal ‘paviljoen’ ingericht met anderhalf miljoen producten.
Gepersonaliseerd adverteren is het nieuwe doel. Op TV was dat altijd lastig, maar op streamingdiensten met een advertentiemodel wordt steeds meer mogelijk.
Effectief adverteren op bepaalde doelgroepen, maar zónder cookies en persoonsgegevens? Met contextual targeting wordt dat steeds beter mogelijk.
AI heeft grote impact, maar is het businessmodel erachter wel ethisch? En kunnen we de verantwoordelijkheid wel bij big tech laten?
ChatGPT lig onder vuur vanwege de grote maatschappelijke impact van Generatieve AI. Bij reguliere Google-zoekopdrachten is de ethiek veel minder herkenbaar.
In een kwartier nieuw beeldmateriaal maken voor een reclame-uiting? Het kan met Midjourney. Levi van Wijngaarden over hoe hij de ‘tool’ gebruikt.