Albert Heijn lanceert kortings-app voor AH to go
Albert Heijn publiceert een mobiele app die verspreid over de dag exclusieve deals voor de kleine AH to go-zaken geeft.
Albert Heijn publiceert een mobiele app die verspreid over de dag exclusieve deals voor de kleine AH to go-zaken geeft.
Frictie is de grootste vijand van de beste klantbeleving. Je klant raakt erdoor gefrustreerd en in het ergste geval loopt hij weg om nooit terug te komen. Hoe voorkom je irritatie tijdens de klantreis?
Gepersonaliseerde video’s zijn één van de meest effectieve manieren om je sales en marketing nog persoonlijker te maken en daarmee je conversie fors te verbeteren. Met de tools uit dit artikel kun je zelf op een laagdrempelige manier aan de slag om gepersonaliseerde video’s te realiseren.
Hoewel Facebook en Google het bereik van apps domineren, pakken games de meeste top 10-posities als het om gebruiksduur gaat. Wordfeud, de koploper uit 2014, staat nog steeds bovenaan, gevolgd door Facebook.
De toonaangevende jaarlijkse retailconferentie NRF is net achter de rug in New York. Wij waren erbij en zetten een aantal opvallende trends op een rij, zoals de hybride retailer, authenticiteit op social media en robotisering in voorraadbeheer.
Er is een kloof tussen wat de klant wil en wat bedrijven leveren. Deze ‘engagement gap’ kost geld, omdat de klant afhaakt. Hoe overbrug je het gat tussen willen en geven?
Iedere retailer, wholesale organisatie en ook steeds vaker de producent moeten zorgen voor betrokken klanten. Die krijg je door de beste omnichannel beleving te bieden. Dat gaat veel verder dan alleen het plaatsen van de bestelling en de bezorging. Wij zien vijf belangrijke ontwikkelingen rond customer engagement.
Technologiebedrijf inSided uit Amsterdam opent zijn hoofdkantoor voor de Amerikaanse markt in New York. Er is vijf man aangesteld om vanuit The Big Apple de lancering te begeleiden.
Het is eigenlijk niks nieuws. Je klant kennen. Je klant op een persoonlijke manier tegemoet treden. Je klant met excellente service bedienen. Je klant benaderen en rekening houden waar een klant zich bevindt. Personalisatie is een van de belangrijkste trends van 2017. Het is het buzzword dat ik overal hoorde op NRF’s Big Show in New York.
Het loyaliteitsprogramma van Media Markt groeit als kool. In krap een jaar tijd registreerden zich een miljoen leden. Hoe houd je al die leden betrokken en welke (commerciële) mogelijkheden ontstaan er?
Zeetours is de enige cruiseverkoper met een CO2-compensatieprogramma. Directeur Marcel Veenhuizen legt uit hoe de tool online wordt ingezet.
De Consumentenbond waarschuwt voor de Eco Dienst Online, een bedrijf dat exclusieve kortingscodes verkoopt. Consumenten klagen over agressieve verkoopmethoden en onterechte incasso’s.
Marketing automation ontwikkelt zich razendsnel in de richting van één-op-één communicatie. Door data op een slimme manier te gebruiken kun je geautomatiseerde en toch persoonlijke interacties hebben met de consument. Dankzij gedetailleerde klantprofielen en inzichten in het gedrag kun je vrijwel elke websitebezoeker een persoonlijke ervaring bieden. Dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je zoveel mogelijk data vastlegt.
Consumenten zijn niet blij met de ervaring die fysieke winkels hen bieden. Hun verwachtingen worden bepaald door hun ervaring met online shopping. Retailers vinden het moeilijk om hierop in te spelen.
Een chatbot ontwikkelen of toch niet? In iedere industrie vragen bedrijven zich af of zo’n bot de klantbeleving verbetert. Dat is niet anders onder financiële bedrijven. Maar waarschuwt Forrester: doe het niet. Het risico is te groot. Tegelijkertijd maakt één van de grootste Amerikaanse banken bekend er heel eigenwijs toch al in te geloven.