Deze betaaloplossingen zijn in 2021 niet meer weg te denken
De shift naar digitaal betalen zal zich in 2021 voortzetten. Alle veranderingen en betaal-innovaties voor 2021 in een overzicht.
De shift naar digitaal betalen zal zich in 2021 voortzetten. Alle veranderingen en betaal-innovaties voor 2021 in een overzicht.
Wibra, de keten voor huishoudelijke artikelen en kleding, lanceert een dezer dagen een webshop voor consumenten. Ook gaat het familiebedrijf landelijk bezorgen nu de winkel gesloten blijft.
Door in Google Ads-campagnes doelgroepen toe te voegen ter observatie, kun je het gedrag en resultaat van verschillende groepen gebruikers monitoren.
ChannelEngine uit Leiden haalt vijf miljoen euro groeigeld op om zijn internationale groei te versnellen. Het wil meer marktplaatsen uit meer landen aan zijn platform koppelen.
Online supermarkt Picnic is op zoek naar nieuw personeel dat de basis moet leggen voor expansie naar Frankrijk. Het gaat om de eerste stappen die, vanuit Nederland, de papieren basis moeten vormen.
Werk je in een functie met directe of indirecte verantwoordelijkheid voor de verkoop en e-commerce van je bedrijf? Dan geeft deze whitepaper je de praktische tips, handvatten en inzichten om dit te optimaliseren. Aangezien dit een overzicht is, gaan we niet te diep in op elk onderwerp dat wordt behandeld. Dat zou veel te uitgebreid zijn voor een whitepaper. Deze whitepaper bevat de perfecte mix van basisinzichten, tips en modellen. Ook zijn er enkele nieuwe concepten, modellen en ideeën toegevoegd om de meer ervaren lezers te inspireren.
Bij het samenvoegen van je webshop met je backend is koppelen via een API in vrijwel alle gevallen de beste keuze. De voordelen op een rij.
IAM is en blijft een complex onderwerp. Start-up YourID wil daar verandering in brengen en volgens mede-oprichter Richard Citteur is de belangstelling groot. “Het kleinste platform dat interesse toonde heeft meer dan 150 miljoen gebruikers.”
De online decemberdrukte zette enorme druk op de logistiek. Slimmere keuzes met behulp van data, analytics en personalisatie zijn hard nodig.
Te veel e-commerce sites bestaan uit louter een overload aan producten. Gevolg: klanten haken af. Storytelling kan ze toch over de streep te trekken.
Sinds 1 januari is Bol.com overgegaan op een nieuw platform voor Sponsored Products. Een compleet stappenplan om je campagnes in te richten.
Online of telefonisch bestellen en afhalen bij de voordeur van het filiaal in de wijk. Dat is volgens belangenorganisatie INretail het enige werkbare scenario voor retailers om in business te blijven nu een lockdownverlenging dreigt.
In opdracht van Adyen heeft het Britse Centre for Economics and Business Research (CEBR) een analyse gemaakt van de huidige situatie voor bedrijven in de retail- levensmiddelen- en drankensector over de hele wereld. Het onderwerp ‘Unified Commerce’ staat centraal. Voor het onderzoek zijn meer dan 25.000 consumenten in heel Europa, de Verenigde Staten, Azië-Pacific en Brazilië geïnterviewd. Ook zijn lokale merken zoals Domino’s Pizza, Joe & The Juice, Score, Henri Willig, Bagels & Beans en CameraNU gevraagd naar hun best practices.
Goed in de omzet op je SEA-campagnes duiken, levert verrassende inzichten op. Waarop je adverteert, is namelijk niet altijd wat je verkoopt.
Retail media wordt een cruciaal onderdeel van advertentiestrategieën. Voor merken om zichtbaar te blijven en voor retailers vanwege de extra inkomsten.