Kamera Express koopt Duitse winkel
Kamera Express neemt de speciaalzaak Fotohaus Kerstin Sänger over en voegt daarmee de tiende locatie toe aan zijn filialennetwerk in Duitsland.
Kamera Express neemt de speciaalzaak Fotohaus Kerstin Sänger over en voegt daarmee de tiende locatie toe aan zijn filialennetwerk in Duitsland.
Bol.com profileert zich in toenemende mate als vehikel voor grote merkadverteerders. Met een speciaal daarvoor opgericht team haalt het de banden met bureaus aan om hen te leren adverteren op het handelsplatform.
In het het tweede kwartaal nam de online omzet van detailhandelaren toe met ruim 4 procent ten opzichte van dezelfde periode van een jaar eerder, zo meldt het CBS.
AI is steeds makkelijker in te zetten en dat gebeurt dan ook op steeds meer plekken. Maar wat zijn de juridische aspecten waar je zicht op moet houden?
Stefan van Ballegooie van Allianz reduceert teksten tot net zo begrijpelijke kortere versies. Dat zorgt dat ze beter gelezen worden en beter converteren.
De inzet van AI in een contactcenter levert een goudmijn aan data op, die deels inzetbaar is om de klantenservice te verbeteren.
Hans Danhof wordt de nieuwe operationeel directeur van Kamera Express.
Wallonië schrapt in navolging van Frankrijk het papieren kassabonnetje. Klanten kunnen er wel nog één krijgen als ze erom vragen.
MediaMarkt maakt haast met het uitbreiden van zijn verdienmodel. De Duitse leiding wil de winkel snel veranderen in een marktplaats en wil een deel van miljarden euro’s reclamebudgetten.
Apple-reseller Amac heeft de omzet over het gebroken boekjaar 2022-2023 met 5 procent zien stijgen tot 233 miljoen euro. De operationele winst (EBITDA) komt uit op 5 miljoen euro. Na aftrek van belastingen noteert Amac een winst van 2,3 miljoen euro in de boeken.
In de digitale wereld van vandaag is webtoegankelijkheid niet langer alleen een ethische verplichting; het is ook gewoon een slimme zakelijke zet.
Belangenorganisatie IAB Europe werkt met de media- en reclamemarkt aan standaarden voor een betrekkelijk nieuwe vorm van internetreclame: retailmedia. Dat is reclameruimte bij de virtuele schappen van grotere webwinkels.
Retailmedia in de praktijk brengen kan ingewikkeld zijn: je hebt de juist winkel nodig, evenals planning, investeringen en organisatorische aanpassingen.
Waarom zijn grote organisaties politiek? Waarom jagen bedrijven kortetermijndoelen na? we hebben organisaties slaaf gemaakt van KPI’s. Dat kan anders.
Duurzaam warenhuis Tomo heeft vrijdag het faillissement aangevraagd. De startup kon financiële problemen niet meer te boven komen. Opmerkelijk is dat oprichter Marjan Haselhoff onlangs bij Emerce TV nog meldde dat ze meerdere vestigingen wilde openen en zich ook online meer wilde gaan profileren. Als eerste stap zouden shop-in-shop formules worden geïntroduceerd.