Black Friday 2023 en daarna: strategieën om je omzet te verhogen
Deze whitepaper biedt hulpmiddelen en voorbeelden om je voor te bereiden op de feestdagen. Ontdek belangrijke trends en digitale strategieën.
Deze whitepaper biedt hulpmiddelen en voorbeelden om je voor te bereiden op de feestdagen. Ontdek belangrijke trends en digitale strategieën.
De ‘waarom’-vraag ontpopt zich binnen de marketingwereld steeds meer als de belangrijkste vraag die organisaties zichzelf stellen.
De huurprijzen van winkels zijn de eerste helft van 2023 met gemiddeld 2,5 procent verlaagd. Dit blijkt uit de winkelhuurprijsmonitor van Stec Groep. De afkoelende economie en teruglopende winkelverkopen leidden tot lagere huurprijzen.
Elektronicaketen BCC heeft uitstel van betaling aangevraagd, de opmaat van een faillissement.
Het wordt steeds lastiger wordt om met TV-reclame de aandacht van de consument te pakken. Heeft TV nog toegevoegde waarde? Ja, blijkt uit onderzoek.
In plaats van steeds met nieuwe technische oplossingen te komen bij het verschijnen van nieuwe privacywetgeving, kun je ook bewust transparantie kiezen.
Ze proberen het al langer en geven het nog niet op: socialemediaplatformen willen e-commerce het liefst zo veel mogelijk in-app houden.
De waardering van flitsbezorger Getir is geslonken van 12 miljard naar 2,5 miljard binnen twee jaar. Hiermee wist het wel 500 miljoen dollar venture capital op te halen.
Nieuwe wetgeving, minder gebruik van persoonsgegevens en targeting, en vragen om expliciete toestemming: wat wordt de toekomst van data en sociale media?
Adverteerders kunnen binnenkort displaycampagnes gaan draaien op de site en in de app van Albert Heijn. De grootgrutter stelt zijn retailmediaplatform open en ook hier is er zelfbediening.
Ook voor retailmedia komen er steeds meer optimalisatie-‘tools’. Wat is er beschikbaar, hoe werkt het en wat zijn de prestaties in de praktijk?
Maanden werkten teams van tientallen marketingspecialisten van zes bureaus op een geheime, onherkenbare locatie in Amsterdam aan Nederlands jongste telecommerk, Odido. Hoe en waarom gebeurde dit?
Digitale transformatie roept bij het management zowel enthousiasme als terughoudendheid op. Een overtuigend verhaal vraagt om een sterke business case.
T-Mobile Nederland heeft zijn naam vanochtend veranderd in het nieuwe Odido. Alle 119 winkels zijn vannacht omgekat. De merken T-Mobile en Tele2 Mobiel verdwijnen van de markt.
De Nederlandse modeketen en webshop Shoeby wil een faillissement vermijden door een akkoord te sluiten met zijn schuldeisers, zo meldt RetailTrends.