‘Veelvuldig gebruik sociale media leidt níet tot psychische en slaapproblemen’
Het gebruik van sociale media als Facebook, Twitter en WhatsApp leidt niet tot slaap- en psychische problemen op de korte […]
Het gebruik van sociale media als Facebook, Twitter en WhatsApp leidt niet tot slaap- en psychische problemen op de korte […]
Honderden klanten, medewerkers en sympathisanten van de internetprovider Xs4all hebben in een paar uur tijd de petitie getekend om het merk voor de toekomst te bewaren. KPN is van plan het op te heffen als onderdeel van nieuw merkenbeleid.
Hoe reageren bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality als je een concrete vraag stelt op Facebook? Of een comment zet bij een post van het bedrijf? Voor het derde jaar op rij is dit onderzocht, met dank aan 27 studenten van de minor eTravel van Breda University of Applied Sciences (NHTV).
Je mailbox wordt dagelijks overspoeld door nieuwsbrieven, maar echt de moeite nemen om je af te melden doe je niet. We zien door de deze mailings onze inbox niet meer. Hoe relevant is een nieuwsbrief dan eigenlijk nog? Eigenlijk gaat het niet zozeer om de inhoud ervan, maar om het medium en de wijze van content tonen. WhatsApp biedt hierin uitkomst. Snelle nieuwtjes, korte berichten en altijd bij de hand: het hoe en waarom van een Whatsapp Newsletter.
Digitaal bureau Blauw Gras is aan de slag gegaan voor McDonald’s Nederland. Het Amsterdamse bureau gaat ’s werelds grootste restaurantketen volledig ondersteunen op het gebied van sociale media in Nederland.
Google sluit Google Plus en de bijbehorende API’s op 7 maart. Dat het sociale netwerk in maart zou stoppen was al bekend, nu is er dan ook een datum.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer ligt een influencercampagne voor toeristisch Letland onder de loep.
Facebook, Snapchat, Instagram, WhatsApp… Ieder sociaal netwerk werkt inmiddels met Stories. De mogelijkheden worden steeds uitgebreider en hun werking steeds effectiever. Maar hoe bouw je een goede strategie rondom jouw Stories? Workshop legt uit, met Instagram als voorbeeld.
De internationale marktonderzoeker Yougov uit Engeland koopt de social analytics-specialist Portent.io.
Familie en vrienden van KLM-reizigers kunnen vanaf nu groepsberichten ontvangen op het moment dat een vliegtuig vertrekt, aankomt of verlaat […]
Pinterest zet zoals elk jaar de trends die uit het zoekgedrag van gebruikers naar voren komen op een rijtje. Dit […]
Google gaat zijn sociale netwerk Google Plus al in april sluiten, vier maanden eerder dan gepland, omdat wederom een ernstig lek is ontdekt.
De Italiaanse toezichthouder voor mededinging heeft Facebook twee boetes opgelegd van in totaal tien miljoen euro voor datamisbruik. De boete […]
Wat neem jij eerder aan, een cadeau van een vreemde op straat, of een cadeau dat je via Whatsapp van een vriend krijgt? Precies, dat laatste, dachten ook social sampling-bedrijf Friendgift en cosmeticaconcern Estée Lauder Companies. Ze lanceerden daarom gezamenlijk de gepersonaliseerde campagne ‘My Kind of Love’ waarbij vrienden samples van de nieuwe parfumlijn van Kilian konden geven. Het is de eerste samplingactie via WhatsApp in de Benelux.
KLM zet digitale toepassingen in om klanten zo persoonlijk mogelijk te bedienen. Dit leidt niet alleen tot een hogere NPS-score maar ook tot meer conversie, vertelt vicepresident Digital Marketing en E-Sales Wijnand de Groot tijdens Eye for Travel.