De grootste uitdaging om B2B-personalisatie te laten werken
Veel B2B-bedrijven vinden het lastig om middels personalisatie de online omzet te verhogen. Vier vaste stappen die houvast geven bij B2B-personalisatie.
Veel B2B-bedrijven vinden het lastig om middels personalisatie de online omzet te verhogen. Vier vaste stappen die houvast geven bij B2B-personalisatie.
Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen.
Innoveren ‘from the shelf’ bleek de beste oplossing voor Kledingmerk WAHTS. Het gooide de eigen website om en koos voor een standaardplatform en -apps.
Jeroen Thijs en Remco van Blitterswijk zijn twee ondernemers en investeerders met heel wat ervaring. Recent begonnen ze Secondstage Ventures, […]
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?
Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.
Hoe zorg je ervoor dat creatie zowel impactvol als schaalbaar is en welke tooling kun je hiervoor gebruiken?
Scale-ups zijn vooral bezig met groeien en vergeten daarbij om alle klantdata aan elkaar te koppelen. Bij Mollie hebben ze dat probleem inmiddels opgelost.
Dit is het moment om internationaal te gaan met je webwinkel. Maar hoe zorg je voor schaalbare groei in Europa?
Lastige keuze voor fabrikanten die internationaal actief zijn: willen we een centrale of een decentrale e-commerce-structuur. Of is hybride beter?
Een stappenplan plus oefeningen om te ontdekken waar de waarde zit in het proces van probleemverkenning en ideation naar gevalideerde oplossingsrichtingen.
Haal je hoofd uit de cloud en zet je voeten op de grond. Omarm de eenvoud. Zoals Leonardo da Vinci al zei: ‘simplicity is the ultimate sophistication’.
Innovatie vergt meer dan alleen opstaan en eigenaarschap claimen. Wie het maximale uit technologietrends wil halen moet verantwoordelijkheid durven dragen.
Met een koppeling tussen CRO en agile werken kun je wellicht beter inspelen op de behoefte van je klanten. Hoe combineer je beide werkwijzen?
Disney boekte in 2020 een abonnee-groei van 263%. Hoe doen ze dat? Het antwoord geeft Disney-CEO Robert Iger in zijn boek The Ride of a Lifetime.