More stories

De grootste uitdaging om B2B-personalisatie te laten werken

Veel B2B-bedrijven vinden het lastig om middels personalisatie de online omzet te verhogen. Vier vaste stappen die houvast geven bij B2B-personalisatie.

Data

Doe je voordeel met deze vijf lessen uit vijf jaar e-commerce

Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen.

E-commerce

Kledingmerk WAHTS: met standaardoplossingen naar een uniek resultaat

Innoveren ‘from the shelf’ bleek de beste oplossing voor Kledingmerk WAHTS. Het gooide de eigen website om en koos voor een standaardplatform en -apps.

E-commerce platforms

Secondstage Ventures: ‘Dol op process improvement en B2B’

Jeroen Thijs en Remco van Blitterswijk zijn twee ondernemers en investeerders met heel wat ervaring. Recent begonnen ze Secondstage Ventures, […]

Venture

Hoe Porsche z’n merk bouwt

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?

B2B Digital

B2B-leadgeneratie: een strategie in vijf stappen

Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.

Online marketing

Hoe merken groeien: wekelijks 5000+ unieke creatives als brandstof

Hoe zorg je ervoor dat creatie zowel impactvol als schaalbaar is en welke tooling kun je hiervoor gebruiken?

B2B Digital

Snelle groei: pas op voor het boomerang-effect

Scale-ups zijn vooral bezig met groeien en vergeten daarbij om alle klantdata aan elkaar te koppelen. Bij Mollie hebben ze dat probleem inmiddels opgelost.

HubSpot

Schaalbaar Internationaal groeien met E-commerce: hoe doe je dat?

Dit is het moment om internationaal te gaan met je webwinkel. Maar hoe zorg je voor schaalbare groei in Europa?

E-commerce

Global e-commerce voor fabrikanten. Opschalen is vooruitzien

Lastige keuze voor fabrikanten die internationaal actief zijn: willen we een centrale of een decentrale e-commerce-structuur. Of is hybride beter?

Strategy

 In vijf stappen van idee tot product backlog

Een stappenplan plus oefeningen om te ontdekken waar de waarde zit in het proces van probleemverkenning en ideation naar gevalideerde oplossingsrichtingen.

Strategy

 Schoonheid in eenvoud  

Haal je hoofd uit de cloud en zet je voeten op de grond. Omarm de eenvoud. Zoals Leonardo da Vinci al zei: ‘simplicity is the ultimate sophistication’. 

Innovatie

Tech-leiders moeten ook verantwoordelijkheid durven dragen

Innovatie vergt meer dan alleen opstaan en eigenaarschap claimen. Wie het maximale uit technologietrends wil halen moet verantwoordelijkheid durven dragen.

Strategy

Hoe combineer je CRO met scrum?

Met een koppeling tussen CRO en agile werken kun je wellicht beter inspelen op de behoefte van je klanten. Hoe combineer je beide werkwijzen?

Strategy

Leiderschapslessen uit de wereld van Sneeuwwitje

Disney boekte in 2020 een abonnee-groei van 263%. Hoe doen ze dat? Het antwoord geeft Disney-CEO Robert Iger in zijn boek The Ride of a Lifetime. 

Strategy