More stories

B2B-leadgeneratie: een strategie in vijf stappen

Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.

Online marketing

Hoe merken groeien: wekelijks 5000+ unieke creatives als brandstof

Hoe zorg je ervoor dat creatie zowel impactvol als schaalbaar is en welke tooling kun je hiervoor gebruiken?

B2B Digital

Snelle groei: pas op voor het boomerang-effect

Scale-ups zijn vooral bezig met groeien en vergeten daarbij om alle klantdata aan elkaar te koppelen. Bij Mollie hebben ze dat probleem inmiddels opgelost.

HubSpot

Schaalbaar Internationaal groeien met E-commerce: hoe doe je dat?

Dit is het moment om internationaal te gaan met je webwinkel. Maar hoe zorg je voor schaalbare groei in Europa?

E-commerce

Global e-commerce voor fabrikanten. Opschalen is vooruitzien

Lastige keuze voor fabrikanten die internationaal actief zijn: willen we een centrale of een decentrale e-commerce-structuur. Of is hybride beter?

Strategy

 In vijf stappen van idee tot product backlog

Een stappenplan plus oefeningen om te ontdekken waar de waarde zit in het proces van probleemverkenning en ideation naar gevalideerde oplossingsrichtingen.

Strategy

 Schoonheid in eenvoud  

Haal je hoofd uit de cloud en zet je voeten op de grond. Omarm de eenvoud. Zoals Leonardo da Vinci al zei: ‘simplicity is the ultimate sophistication’. 

Innovatie

Tech-leiders moeten ook verantwoordelijkheid durven dragen

Innovatie vergt meer dan alleen opstaan en eigenaarschap claimen. Wie het maximale uit technologietrends wil halen moet verantwoordelijkheid durven dragen.

Strategy

Hoe combineer je CRO met scrum?

Met een koppeling tussen CRO en agile werken kun je wellicht beter inspelen op de behoefte van je klanten. Hoe combineer je beide werkwijzen?

Strategy

Leiderschapslessen uit de wereld van Sneeuwwitje

Disney boekte in 2020 een abonnee-groei van 263%. Hoe doen ze dat? Het antwoord geeft Disney-CEO Robert Iger in zijn boek The Ride of a Lifetime. 

Strategy

Evalueren op basis van declarabiliteit is schadelijk voor je bureau

Staar je niet blind op evalueren op basis van declarabiliteit. Het kan de gezondheid van je onderneming soms zelfs zware schade toebrengen.

Strategy

Manutan: van “Tuut tuut – dat is snel” naar “All you need. With Love”

Manutan gaat over op een groeps-marketingstructuur. Daarvoor is nodig dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en werkwijzen omarmen.

B2B Digital

Data driven marketing: Begin met een data-APK

Een data-APK kan je helpen om de omslag naar data driven werken te maken. Een checklist in 6 onderdelen. 

Data

Digitaliseren voor internationale fabrikanten – de lessen van Atlas Copco

Als je wereldwijd gereedschap en apparatuur levert, vereist de aanschaf en implementatie van een nieuw e-commerceplatform een goede strategie. De lessons learned van marktleider Atlas Copco.

Digital Transformation

Digital commerce voor échte helden: de basis van een disruptieve strategie

Een nauwkeurig stappenplan voor een toekomstbestendige disruptieve strategie en tips om die te vertalen naar je eigen business.

B2B Digital