More stories

Hoe zorg je ervoor dat je succesvol bent in het ophalen van financiering?

Nieuwe markten betreden, het innoveren van producten en diensten, het aannemen van mensen of het doen van een overname. Als ondernemer ben je altijd bezig je bedrijf verder te brengen. Je ziet kansen, bent gedreven en wilt groeien. Maar groeien kost geld. En snel groeien vraagt om nog meer geld. Hoe zorg je er als ondernemer voor dat je de financiering van de groei van je bedrijf goed en tijdig regelt? Wat kun je vandaag doen als je morgen verder wilt groeien? Lees in deze whitepaper waar je als ondernemer rekening mee moet houden als je kapitaal wilt ophalen en wat je zelf kan doen om ervoor te zorgen dat financiers jou hun vermogen toevertrouwen.

B2B Digital

Bepalende brand-management trends in 2021 

2021 wordt het jaar van het merk. Meer dan ooit is een consistent merkimago van vitaal belang. Vijf brand-management trends op een rij.

Strategy

Hoe bouw je een nieuw sterk merk in een traditionele markt?

Ruim een jaar na de soft launch van BrandMR de vraag hoe je een nieuwe dienst neerzet in een markt met tamelijk grijze en traditionele dienstverleners. 

Strategy

Hoe merken bloeien in een tijd van verandering en onzekerheid

John F. Kennedy wordt gecrediteerd voor het populariseren van het citaat: “In de Chinese taal bestaat het woord‘ crisis ’uit twee karakters, de ene vertegenwoordigt gevaar en de andere kans.” Dat beschrijft perfect de huidige samenvloeiing van crises – er is gevaar en er zijn echte menselijke kosten voor de gebeurtenissen, maar er zijn ook enorme kansen. Terwijl miljoenen bedrijven in een neerwaartse spiraal zijn gegooid, hebben veel merken een toenemende vraag van consumenten gezien. Het blijkt dat de landelijke lockdowns consumenten hebben geïnspireerd om hun nieuwe tijd thuis te gebruiken om alles te doen, van het verbeteren van hun milieu en financiën tot het investeren in hun gezondheid en huisdieren.

Coronacrisis

Optimale content marketing strategie met ‘de nieuwe marketing funnel’

Digital marketing is altijd in beweging. Nieuwe ontwikkelingen blijven elkaar opvolgen, maar deze worden steeds verfijnder én slimmer. Denk aan Marketing Automation en AI, wat marketeers in staat stelt in de huid te kruipen van potentiële klanten en waarmee gerichte en zelfs persoonlijke content mogelijk wordt gemaakt. Waar eerder vooral werd gefocust op een groot bereik, is het nu vooral de relevantie en het ‘begrijpen van de customer journey’, waarmee de grootste winst te behalen valt. Steeds meer marketeers zetten dan ook in op het inrichten van een gedetailleerde content marketing strategie. Lees snel verder en laat je inspireren door de mogelijkheden van deze nieuwe marketing funnel.

B2B Digital

Omgaan met hypes in e-commerce

In e-commerce en innovatie zijn hypes een vast onderdeel. Maar hoe herken je echte innovatie? Tips om om te gaan met hypes in digitale retail. 

Strategy

Making virtual teams work: zó zet je slimme tools in om ook op afstand het beste uit je team te halen

In dit webinar gaan we in op de toekomst van het hybride werken, ook ná het COVID tijdperk. Hoe kun je effectief samenwerken in remote teams, je projecten ook op afstand goed opleveren en als team nog steeds een verlengstuk voor je klant zijn? Hoe zorg je er voor dat de bedrijfscultuur en communicatieniveaus goed blijven, en dat medewerkers zich niet geïsoleerd en te weinig betrokken voelen? 

B2B Digital

De belofte van Machine Learning waarmaken – hoe haal je deze capability van je organisatie uit de speeltuin?

In deze video bespreken Douwe Treurniet van ProRail, Joris Valkonet van Microsoft en Robin van der Heijden van VIQTOR DAVIS waarom het bij slechts zo’n klein deel van deze projecten lukt om ze uit te rollen in de dagelijkse praktijk waar ze businesswaarde kunnen toevoegen. Wat maakt het zo lastig om de Machine Learning capability in je organisatie uit de speeltuin te halen en volwassen te maken? En hoe zorg je ervoor dat ideeën niet in de hoofden van medewerkers blijven zitten?

B2B Digital

Strategie: bepaal je volgende stap met een visuele Customer Journey

Het is goed om eens stil te staan bij wat nu ook alweer je doel is met je bedrijf. Een stoomcursus Strategie, met handige onderzoeksstappen en tools. 

Strategy

De opkomst van het hybride werken zorgt voor nieuwe mogelijkheden. Hoe benut je deze?

Onze nieuwe normen definiëren werk als iets dat we doen, niet langer als een plek waar we heen gaan, en het toestaan van werken op afstand is nu een zakelijke noodzaak. Uit de ‘Post-pandemic Growth Opportunity Analysis of the Meetings Market June 2020’ blijkt dat het aantal remote werkenden met vijfhonderd procent gegroeid zal zijn in het post-COVID tijdperk. EPOS heeft samen met Frost en Sullivan een whitepaper ontwikkeld over het voorbereiden van je bedrijf op het hybride werken.

B2B Digital

Onderzoek: “Wat?” is tegenwoordig één van de duurste woorden in het bedrijfsleven

Steeds meer mensen werken vanuit huis, waar ze erg afhankelijk zijn van goede audio hardware om gefocust en productief te blijven. Ook zijn je medewerkers sterk afhankelijk van (technologische) oplossingen om beter samen te werken met collega’s en externe stakeholders. De opkomst van het open kantoor; fantastisch voor samenwerking, maar het komt met een hele reeks mogelijke afleidingen. Volgens nieuw onderzoek van het wereldwijde marktonderzoeksbureau IPSOS en het high-end audiomerk EPOS ervaren bijna alle (95 procent) eindgebruikers en besluitvormers regelmatig minstens één auditief pijnpunt op het werk.

Recruitment

Onderzoek: Hoe bereik je als (online) retailer Millennials en Generatie Z?

“Net wanneer je de Millennials begint te begrijpen, verschijnt Generatie Z als het grootste cohort wereldwijd”, met deze zin wordt de introductie van deze whitepaper geopend. Deze zin is waarschijnlijk herkenbaar voor elke online retailer. Gen Z is opgegroeid in en onzekere wereld en de online én offline invloed van deze groep digital natives reikt ver. Toch zijn millennials geen oud nieuws. Zij zijn namelijk nog steeds een zeer invloedrijke en koopkrachtige doelgroep. De overeenkomstige kenmerken tussen deze twee groepen zijn dat ze ‘altijd AAN staan’ en beiden zijn opgegroeid in het digitale tijdperk. Millennials en Generatie Z zijn ook hyper-bewust: ze zijn op de hoogte van het instabiele politieke klimaat, de vluchtelingencrisis en alle highlights uit het leven van hun peers en idolen. Wat betekent dit alles voor de online ervaring die webshops bieden?

E-commerce
Premium

Accenture koopt Spaanse 5G-specialist

Accenture koopt voor een onbekend bedrag de 5G-specialist Arca om zich te vestigen in een ontluikende markt voor een nieuw soort industriële datadiensten.

Mobile

Drie redenen waarom je Digitale Transformatie zal mislukken

Het doorlopen van een digitale transformatie is geen eenvoudige opgave. Het kennen én begrijpen van de mogelijke valkuilen die een succesverhaal kunnen maken of breken is essentieel! Johanna Alverez van Barceló Hotel Group neemt ons mee op de digitale transformatie reis die Barceló Hotel Group heeft gemaakt en nog steeds doormaakt. Joanna gaat in op de drie cruciale redenen waarom een digitale transformatie kan mislukken en geeft je tips hoe je dit kunt voorkomen en de concurrentie voor kunt blijven. Belangrijkste tip: Start met data transformatie!

B2B Digital

Direct-to-consumer (D2C) zonder kanaalconflicten

Steeds meer merken kiezen voor het rechtstreeks verkopen aan de eindconsument om zelf data te vergaren, voor meer merkbeleving of om minder in te leveren op marge. Veel merken onderschatten echter de waarde van hun bestaande verkoopkanalen en het financiële risico dat ze lopen wanneer hun verkooppartners ontevreden zijn. Wat is de beste kanaalmix? Hoe voorkom je kanaalconflicten? Daar krijg je antwoord op in deze whitepaper.

E-commerce