Evalueren op basis van declarabiliteit is schadelijk voor je bureau
Staar je niet blind op evalueren op basis van declarabiliteit. Het kan de gezondheid van je onderneming soms zelfs zware schade toebrengen.
Staar je niet blind op evalueren op basis van declarabiliteit. Het kan de gezondheid van je onderneming soms zelfs zware schade toebrengen.
Manutan gaat over op een groeps-marketingstructuur. Daarvoor is nodig dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en werkwijzen omarmen.
Een data-APK kan je helpen om de omslag naar data driven werken te maken. Een checklist in 6 onderdelen.
Als je wereldwijd gereedschap en apparatuur levert, vereist de aanschaf en implementatie van een nieuw e-commerceplatform een goede strategie. De lessons learned van marktleider Atlas Copco.
Een nauwkeurig stappenplan voor een toekomstbestendige disruptieve strategie en tips om die te vertalen naar je eigen business.
In een tijd van polarisatie kan nieuwsgierigheid helpen om je bedrijf toch bij elkaar te houden. Monte Königs geeft tips.
De behoefte aan een nieuwe welzijnseconomie groeit. Aan digitale makers en bureaus de taak om betekenisgedreven te werken in plaats van winstgedreven en om producten en diensten te ontwikkelen die een positieve impact hebben op samenleving en planeet.
B2B-klanten hebben meer controle over het kooptraject dan ooit. Fabrikanten zullen dus de klant centraal moeten zetten in alle bedrijfsprocessen: customer centricity.
De inzet van IoT kan bij B2B-marketing goed van pas komen. Zeven kansen om de personalisatie en experience van zakelijke klanten te verbeteren.
Voor marketeers moet het wekken van vertrouwen hoog op de agenda staan dit jaar. Het vertrouwen van veel consumenten heeft een flinke knauw gekregen.
In dit webinar kijkt online marketingstrateeg Sander Lems van ISM eCompany terug op de belangrijkste online marketingontwikkelingen van het afgelopen jaar en de lessen die je daaruit moet trekken. Maar hij kijkt vooral vooruit, want door nu al te anticiperen op de belangrijkste online marketingtrends kun je met je organisatie of merk dit jaar het verschil maken.
Share Of Search kan een goede indicatie zijn voor de brand power en marktaandeel. Maar: voorzichtigheid is geboden. Een kennismaking met SOS.
Werk je in een functie met directe of indirecte verantwoordelijkheid voor de verkoop en e-commerce van je bedrijf? Dan geeft deze whitepaper je de praktische tips, handvatten en inzichten om dit te optimaliseren. Aangezien dit een overzicht is, gaan we niet te diep in op elk onderwerp dat wordt behandeld. Dat zou veel te uitgebreid zijn voor een whitepaper. Deze whitepaper bevat de perfecte mix van basisinzichten, tips en modellen. Ook zijn er enkele nieuwe concepten, modellen en ideeën toegevoegd om de meer ervaren lezers te inspireren.
In opdracht van Adyen heeft het Britse Centre for Economics and Business Research (CEBR) een analyse gemaakt van de huidige situatie voor bedrijven in de retail- levensmiddelen- en drankensector over de hele wereld. Het onderwerp ‘Unified Commerce’ staat centraal. Voor het onderzoek zijn meer dan 25.000 consumenten in heel Europa, de Verenigde Staten, Azië-Pacific en Brazilië geïnterviewd. Ook zijn lokale merken zoals Domino’s Pizza, Joe & The Juice, Score, Henri Willig, Bagels & Beans en CameraNU gevraagd naar hun best practices.
De internationale reclamereus WPP, onder meer moederbedrijf van GroupM, gaat jaarlijks honderden miljoenen euro’s uitgeven aan digitale overnames. Met name in de domeinen e-commerce en marketingtechnologie.