More stories

Evalueren op basis van declarabiliteit is schadelijk voor je bureau

Staar je niet blind op evalueren op basis van declarabiliteit. Het kan de gezondheid van je onderneming soms zelfs zware schade toebrengen.

Strategy

Manutan: van “Tuut tuut – dat is snel” naar “All you need. With Love”

Manutan gaat over op een groeps-marketingstructuur. Daarvoor is nodig dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en werkwijzen omarmen.

B2B Digital

Data driven marketing: Begin met een data-APK

Een data-APK kan je helpen om de omslag naar data driven werken te maken. Een checklist in 6 onderdelen. 

Data

Digitaliseren voor internationale fabrikanten – de lessen van Atlas Copco

Als je wereldwijd gereedschap en apparatuur levert, vereist de aanschaf en implementatie van een nieuw e-commerceplatform een goede strategie. De lessons learned van marktleider Atlas Copco.

Digital Transformation

Digital commerce voor échte helden: de basis van een disruptieve strategie

Een nauwkeurig stappenplan voor een toekomstbestendige disruptieve strategie en tips om die te vertalen naar je eigen business.

B2B Digital

Deze tijd schreeuwt om nieuwsgierigheid

In een tijd van polarisatie kan nieuwsgierigheid helpen om je bedrijf toch bij elkaar te houden. Monte Königs geeft tips. 

B2B Digital

Tijd voor de digitale sector om de betekenisgedreven economie aan te jagen

De behoefte aan een nieuwe welzijnseconomie groeit. Aan digitale makers en bureaus de taak om betekenisgedreven te werken in plaats van winstgedreven en om producten en diensten te ontwikkelen die een positieve impact hebben op samenleving en planeet.

Sustainability

Fabrikanten: word eens customer-centric!

B2B-klanten hebben meer controle over het kooptraject dan ooit. Fabrikanten zullen dus de klant centraal moeten zetten in alle bedrijfsprocessen: customer centricity.

Customer Experience

Boost je B2B-marketing met IoT

De inzet van IoT kan bij B2B-marketing goed van pas komen. Zeven kansen om de personalisatie en experience van zakelijke klanten te verbeteren.

Digital Transformation

Consument vraagt om betrouwbaarheid en betrokkenheid

Voor marketeers moet het wekken van vertrouwen hoog op de agenda staan dit jaar. Het vertrouwen van veel consumenten heeft een flinke knauw gekregen. 

Online marketing

Dit zijn dé e-commerce- en online marketingtrends voor 2021

In dit webinar kijkt online marketingstrateeg Sander Lems van ISM eCompany terug op de belangrijkste online marketingontwikkelingen van het afgelopen jaar en de lessen die je daaruit moet trekken. Maar hij kijkt vooral vooruit, want door nu al te anticiperen op de belangrijkste online marketingtrends kun je met je organisatie of merk dit jaar het verschil maken.

Coronacrisis

Share of Search: een veelbelovende nieuwe metric

Share Of Search kan een goede indicatie zijn voor de brand power en marktaandeel. Maar: voorzichtigheid is geboden. Een kennismaking met SOS.  

Strategy

Unified commerce strategie ontwikkelen? Gebruik deze best practices

Werk je in een functie met directe of indirecte verantwoordelijkheid voor de verkoop en e-commerce van je bedrijf? Dan geeft deze whitepaper je de praktische tips, handvatten en inzichten om dit te optimaliseren. Aangezien dit een overzicht is, gaan we niet te diep in op elk onderwerp dat wordt behandeld. Dat zou veel te uitgebreid zijn voor een whitepaper. Deze whitepaper bevat de perfecte mix van basisinzichten, tips en modellen. Ook zijn er enkele nieuwe concepten, modellen en ideeën toegevoegd om de meer ervaren lezers te inspireren.

B2B Digital

Bereid je voor op een digital-first tijdperk waarin elke ervaring telt

In opdracht van Adyen heeft het Britse Centre for Economics and Business Research (CEBR) een analyse gemaakt van de huidige situatie voor bedrijven in de retail- levensmiddelen- en drankensector over de hele wereld. Het onderwerp ‘Unified Commerce’ staat centraal. Voor het onderzoek zijn meer dan 25.000 consumenten in heel Europa, de Verenigde Staten, Azië-Pacific en Brazilië geïnterviewd. Ook zijn lokale merken zoals Domino’s Pizza, Joe & The Juice, Score, Henri Willig, Bagels & Beans en CameraNU gevraagd naar hun best practices.

E-commerce
Premium

WPP: jaarlijks honderden miljoenen voor overnames

De internationale reclamereus WPP, onder meer moederbedrijf van GroupM, gaat jaarlijks honderden miljoenen euro’s uitgeven aan digitale overnames. Met name in de domeinen e-commerce en marketingtechnologie.

Marketing