Waarom het zo belangrijk is om je DXP te evalueren
Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?
Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?
Voor een echt goede customer journey moet het voor klanten lijken alsof alle contactmomenten speciaal voor hen zijn ingericht. De klant bepaalt de tools.
Overheden zetten steeds meer in op digitale dienstverlening. Een brede blik op de wereldwijde huidige trends, voorbeelden en cijfers, en de toekomst.
Meer online aankopen én vatbaarder voor marketing-e-mails blijkt uit de Shopping Index van Voyado. Vooral jongeren gaan in op gepersonaliseerde e-mails.
Omzet in winkels blijft belangrijk en balans in online en offline verkoopaandacht is nodig. Maak ‘lokaal’ onderdeel van de online strategie.
Om online sales echt goed aan te sturen, zou je moeten werken met twee essentiële KPI’s: de Digital Sales Score en de Digital Experience Score.
Google stelt het cookieloze tijdperk uit, maar dat is geen reden om je 1st-party datastrategie uit te stellen: 5 stappen om klaar te zijn voor de toekomst.
De digitale strategie van het Wereld Natuur Fonds staat volledig in het teken van relevantie, de eindgebruiker en een breed aanbod.
Het realiseren van groei voor je start-up of bedrijf is geen kwestie van het uitrollen van een aantal trucjes. Het gaat om een heel proces.
B2B-organisaties erkennen het belang van online verkoop. Sommige doen al meer, andere nog weinig. Alle beseffen: traditionele salesrollen gaan veranderen.
Plannen rond de klantenservice hebben meteen (goede of slechte) impact. Kijk dus slim naar automatisering, klanttevredenheid en kosten-baten
Geen ervaring met venture capital en toch een fonds van €40 miljoen optuigen, hoe doe je dat? Het is Frederik Gerner met FORWARD.one gelukt. Een interview.
Ongelooflijk goedkope producten uit China: is er voor bedrijven in de EU nog mee te concurreren? Met overheidshandelen én een andere retailstrategie wel.
In plaats van door een extern bureau doen adverteerders programmatic advertising vaker zelf. Geen eenvoudige omschakeling. Lees hier de vijf punten voor succes.
Vier adviezen voor een solide, wereldwijde e-commerce-strategie die kan helpen bij het verstevigen van je internationale concurrentiepositie.