KLM stelt dentsu aan als marketingpartner
KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.
KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.
Vanuit het niets naar meer dan honderdduizend bezoekerssessies per dag. Vlak na het begin van de lockdown ondervond Fletcher Hotels zo’n digitale stormloop in tijden van toenemend websiteverkeer. De flexibiliteit van schaalbare hosting zorgde voor uitkomst.
Het coronavirus heeft een zware wissel getrokken op de reisbranche. Onderzoek laat zien dat consumenten nog altijd graag op vakantie gaan, maar dat hun wensen wel zijn veranderd. Hoe speel je daar als adverteerder op in?
Start-up Nocto is een platform dat consumenten realtime koppelt aan horecagelegenheden en merken. Vier vragen aan David Franzen, CEO van Nocto.
Sunweb Group schakelt bureau Dept in om zijn volgende stappen met data, tech en media op strategisch en operationeel niveau te begeleiden.
Het toeristisch verhuren van woningen gebeurde lange tijd vooral in de stad, maar Airbnb is nu ook in kleinere (landelijke) gemeentes doorgedrongen. Dat blijkt uit onderzoek dat in opdracht van provincie Noord-Holland is uitgevoerd.
Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.
De Hoge Raad vindt dat Airbnb zowel aan huurders als verhuurders bemiddelingskosten in rekening mag brengen. Dat blijkt uit antwoorden van de Hoge Raad op vragen van het rechtbank Rotterdam. Daarmee lijkt een rechtszaak van verschillende claimorganisaties waaronder Claimservice te ontsporen.
Een doorbraak in het chipdesign geeft Apple eindelijk een richting in de route die het kan bewandelen bij het ontwerpen van een elektrische auto. De grootste optimisten bij de computermaker gokken dat het eerste voertuig misschien al wel in 2025 uit de fabriek kan rollen.
De Rotterdamse uitgever van stedengidsen mo’media is een crowdfundingactie gestart om de financiering rond te krijgen voor de doorontwikkeling van haar gepersonaliseerde app.
Turbulente tijden voor de reisbranche. Met een agile werkhouding en vernieuwde klantinzichten kan het ondanks COVID toch succesvol zijn.
Crisiscommunicatie: hoe TUI tijdens de coronauitbraak een positief sentiment creëert op hun social media kanalen.
Reiswinkel Prijsvrij moet meer dan een ton betalen aan TradeTracker. Het bedrijf weigerde facturen te betalen, omdat reizen als gevolg van corona werden geannuleerd. De rechter sommeert Prijsvrij de rekeningen alsnog te voldoen, meldt het AD vanavond.
De operationeel directeur van bouwbedrijf VolkerWessels, Paul Bekhuis, lanceert over enkele weken boekingsplatform Scuttlr.nl, als tegenhanger van Booking.com. Het gaat om een Nederlandse variant van het reeds bestaande Scuttlr.com.
Het aantal boekingen is bijna op het niveau van 2019, maar qua omzet en winst boekt Airbnb nu al het beste kwartaal. Expedia daarentegen heeft nog een lange weg te gaan.