Disruptie16,3KRedactie EmerceEmerceSteven Nelemans (Amber): ‘Wij garanderen de beschikbaarheid van een deelauto’Disruptie
Customer Loyalty18,1KStefan HarzevoortValtechVoor blijvend succes moeten merken bouwen aan vertrouwenCustomer Loyalty
Customer Experience25,3KMarion VethBraingineersWat is de impact van mobiele laadtijd op onbewuste beleving?Customer Experience
Customer Engagement18,1KErwin BoogertEmerceNespresso-campagne: visueel zeer indrukwekkendCustomer Engagement
Disruptie18,5KRedactieEmerceINS passeert met blockchain ‘middle man’: fabrikant verkoopt aan consumentDisruptie
Fulfillment12KNicol SaaltinkRijksuniversiteit Groningen, Faculteit Economie en BedrijfskundeWaarom logistiek pure marketing isFulfillment
Privacy15KJurriaan KrielaartDataikuHoe je wél met data omgaat: 5 lessen uit het Facebook-schandaalPrivacy
Recruitment55,3KRedactieEmerceSpielwork: ‘Ruimte voor nieuw soort jobboard – openheid loont’Recruitment
Customer Loyalty22,5KBurc TanirPrisyncKlantloyaliteit verbetert met de juiste prijsstellingCustomer Loyalty