Online advertising32,7KHessel VisserTraffic4uOnderzoek: welke online advertenties presteren het best?Online advertising
E-mailmarketing16,3KJeroen VerschoorInbox Placement: over accepted rate, bounce rate en deliverabilityE-mailmarketing
Disruptie23,9KEvert HilhorstFreshheads & take twenty oneVerantwoordelijkheid designers: gebruikers laten wennen aan AIDisruptie
Legal7.4kEgbert van KeulenDeloittePiet-Hein Boekel (LegalMatters): ‘Geen uurtje factuurtje ohne ende’Legal
Customer Service12,5KEgbert van KeulenDeloitteAlexander Wijninga (Watermelon): ‘Wij automatiseren met kunstmatige intelligentie een deel van de klantenservice’Customer Service
E-commerce platforms44,2KPremiumRedactieEmerceHEMA’s mega-operatie: technologie en werkwijzen grondig aangepaktE-commerce platformsPremium
Publishing17,2KGonnie SpijkstraStory FirstGert-Jaap Hoekman: ‘NU.nl is een timeline, net als Facebook en Twitter’Publishing
Strategy68,3KJohan van RijnCognizantDigitale transformatie in Banking & Finance: pragmatische aanpak vereistStrategy
Security14,4KTim van der MolenBits of FreedomHoe Perfect Forward Secrecy je communicatie veilig houdtSecurity
Travel4.9kPremiumRedactieEmerce‘Spaarprogramma’s in reisbranche mikpunt van cybercriminelen’TravelPremium
Customer Loyalty12,9KPremiumRedactieEmerceMillennial net zo (graag) merkentrouw als babyboomerCustomer LoyaltyPremium
Customer Engagement28,1KFerry den DopperTam TamEen contentstrategie voor chatbots: de do’s en don’tsCustomer Engagement
Analytics64KRosalie van HasselTraffic BuildersGoogle Data Studio: zó maak je de beste dashboardsAnalytics
Disruptie10,6KRedactieEmerce‘Bank van de toekomst is virtuele assistent. Leeft u wel gezond?’Disruptie