Strategy34,3KPeter van der SchaarBasedriverTwee krachten die je marketingafdeling gaan veranderenStrategy
Marketing automation10,1KRedactie EmerceEmerceHet Koekoeknest: Wie koopt Marketo?Marketing automation
Dialogue Marketing19,1KEric van HallCopyRobinZakelijk bloggen: De ‘No Bullshit’ MethodeDialogue Marketing
Security7.8kEgbert van KeulenDeloitteEric Schreiber (Quiver): ‘Wij zorgen ervoor dat je controle over je bestanden houdt”Security
E-commerce platforms19,8KLaura VogelsEmerceHoe ziet de ideale omnichannel architectuur eruit?E-commerce platforms
Entertainment4.5kEgbert van KeulenDeloitteGames: over walvissen en dolfijnen (infographic)Entertainment
Start-ups32,2KPremiumJaap Jan de LangeExactMy Jewellery: ‘We groeien elk jaar met ruim honderd procent’Start-upsPremium
Financials17,8KRedactieEmerceDigitalisering kredietverstrekking banken blijft te veel achterFinancials
Contentmarketing16,5KLaura VogelsEmerceOnderzoek: content net zo essentieel als waterContentmarketing
Online marketing31,9KMarco DisseldorpAdobeEen kijkje in het Philips ‘Real Time Marketing Center’: conversie in plaats van merkcampagneOnline marketing
E-mailmarketing23,8KMaurice Stoopse-VillageChecklist: in acht stappen scoren met je nieuwsbriefE-mailmarketing
Customer Loyalty30,2KRedactieEmerceLoyaliteit krijgt impuls door opkomst mobiel betalenCustomer Loyalty