Column: Meerdere gezichten
Gezichtsherkenningstechnologie vindt zijn plek in steeds meer toepassingen. Dat maakt de discussie omtrent privacy steeds interessanter.
Gezichtsherkenningstechnologie vindt zijn plek in steeds meer toepassingen. Dat maakt de discussie omtrent privacy steeds interessanter.
Elk jaar op 28 januari schenken we aandacht aan privacy omdat op die dag in 1981 het eerste moderne privacyverdrag in Europa het licht zag
Als consument krijgen we steeds meer gebruiksgemak door onze digitale voice-assistenten. Die gaan we nu ook zakelijk inzetten. Maakt dat het toetsenbord binnenkort overbodig?
3D-printen is inmiddels een bekend fenomeen, maar 3D-scannen is bij het grote publiek minder bekend. Het Amsterdamse TH3RD heeft één van de grootste 3D-scanstudio’s ter wereld staan. ‘Wij kunnen iets omringen met 130 camera’s die allemaal tegelijk een foto maken en daaruit construeren we softwarematig en handmatig, met behulp van 3D-artiesten die ieder detail nog verder uitwerken, een goed gelijkend 3D-beeld. We noemen het ook wel creative 3D photography. Het is een bouwblok van een complete fantasiewereld die je in 3D kunt maken’, aldus oprichter Rudo Bisschop. Meer bij Top Names.
In deze nieuwe case draait het allemaal om muziek. Hoe zou het zijn als je de interpretatie van de muziek van Mozart zou kunnen zien in een tekening?
Schneider Electric lanceert een webshop voor consumenten en de klein zakelijke markt. Het bedrijf verkoopt een deel van de producten die het bedrijf in Nederland levert, aangevuld met producten die in omringende landen succesvol zijn.
Voor veel retailers is het bereiken van het optimale omni-channel proces en IT-architectuur geen simpele druk op één knop.
Martin Röttgerding (Head of SEA bij online marketingbureau Bloofusion) presenteert zijn nieuwste oplossingen op Friends of Search op 4 en 5 februari.
De wereld van social media verandert razendsnel. Waar zet je in 2020 het beste op in? 10 experts zetten de 11 belangrijkste social media trends voor je op een rij.
Waar staat marketing nu echt voor vandaag de dag en welke marketingfuncties gaan in de toekomst een veel grotere rol van betekenis spelen?
Artificial Intelligence is veelomvattend: van het spelen van games tot gezichtsherkenning en zelfrijdende auto’s. Wat gaat AI in 2020 doen voor je business?
Voor het aangaan van duurzame en relevante klantrelaties is een goede frontoffice essentieel. Drie belangrijke ontwikkelingen die de komende jaren een bepalende rol gaan spelen bij frontoffice-transformaties.
In dit artikel tien tips voor een betere 404-pagina. En heel veel voorbeelden van hoe het niet moet.
Header Bidding, de afgelopen jaren misschien wel hét buzzwoord onder display marketeers. Hoe staat het er anno 2020 mee?
Marktonderzoeksbureau Gartner heeft Robotic Process Automation benoemd tot ‘het snelst groeiende segment binnen de wereldmarkt voor bedrijfssoftware’