De vier belangrijkste betaaltrends om naar uit te kijken in 2020
Door veranderende regelgeving en technologische ontwikkelingen ontstaan kansen om steeds beter te voldoen aan de vraag van consumenten naar innovatieve betaalmanieren
Door veranderende regelgeving en technologische ontwikkelingen ontstaan kansen om steeds beter te voldoen aan de vraag van consumenten naar innovatieve betaalmanieren
Samen met tien experts zet Wilco Verdoold de twaalf belangrijkste ontwikkelingen op een rijtje. Van personalisatie tot integratie. Met aandacht voor de benodigde content, maar vooral veel focus op de customer journey en customer experience.
De doelgroep ‘moeders’ wordt nog regelmatig vergeten. Zonde, want het is een doelgroep die heel interessant én constant is qua koopgedrag. En dit is waarom én hoe je deze vrouwen kunt benaderen.
Resultaat neerzetten, vooruit gaan, stappen maken, actie ondernemen. In ons werk zijn we dagelijks bezig om toegevoegde waarde te leveren […]
SEA specialisten maken gretig gebruik van “keyword match types” om controle te houden over welke advertentie bij welke zoekopdracht wordt getoond en hoeveel daarvoor per klik wordt betaald.
Hoe ga jij het komende jaar de volgende stap zetten om je marketing te verbeteren? Grote kans dat je iets noemt over data en relevantie.
De whitepaper is één van de geheime wapens van goede contentmarketeers. ‘Geheim’, want veel bedrijven kennen de ingrediënten van een werkelijk effectieve whitepaper niet. In dit artikel volgt een kijkje in de keuken van CanvassCompany.
Het is voor veel ondernemers iets waar ze liever niet teveel tijd aan besteden: facturen sturen én ze op tijd betaald krijgen.
De game-industrie groeit hard. Heel hard. GlobalData verwacht dat tegen 2025 de game-industrie goed is voor zo’n 300 miljard dollar
Econnect Europe brengt eindverantwoordelijken op het gebied van ecommerce, ebusiness en digital services uit de maakindustrie bij elkaar. In gesprek met de aanwezigen.
Contentmarketing staat samen met social media bovenaan de 2020 activiteitenlijst van Nederlandse marketeers volgens recent onderzoek.
Mobiele technologie en de explosieve groei van innovatieve online producten en diensten hebben ervoor gezorgd dat consumenten met steeds meer bedrijven zakendoen.
Vaak ontbreekt bij SEO het hoofdingrediënt voor het succes: continuïteit. In aandacht, focus en strategie maak je het verschil. Met oog voor offline rankingfactoren.
Je hebt tien seconden om op te vallen met je cv. Hoe zorg je ervoor dat je direct de aandacht te pakken hebt?
Nu zitten we in de industriële revolutie 4.0. een vervolg op de digitale revolutie die grote impact heeft op onze bedrijfsvoering, de manier van werken en ons bestaan.