Wat je wil en wat je kan komen samen in een datastrategie
Data helpt om klanten beter te leren kennen en kan ook helpen om je dienstverlening te optimaliseren. Maar ga je […]
Data helpt om klanten beter te leren kennen en kan ook helpen om je dienstverlening te optimaliseren. Maar ga je […]
Econnect Europe brengt eindverantwoordelijken op het gebied van ecommerce, ebusiness en digital services bij elkaar. In gesprek met de aanwezigen.
Dienstverlening in een abonnementsvorm is hét nieuwe verdienmodel voor de B2B-sector.
Kortere ontwikkelcycli en lagere kosten: no- en low-code platforms vervangen in steeds meer bedrijven de traditionele programmeerprojecten.
De Nederlandse fabrikant van bussen, VDL Bus & Coach, sluit een samenwerking met Tradus, een online marktplaats uit de OLX-groep. VDL gaat tien procent van de gebruikte bussen aanbieden via handelssite.
Onlangs bedankte Knab zijn klanten met gepersonaliseerde billboards door heel Nederland. Hoe hebben ze van maar liefst 11.000 klanten voornamen kunnen laten zien op digitale schermen bij hen in de buurt?
We behandelen de algoritmes die Machine Learning gebruikt om voorspellingen te doen aan de hand van wiskundige concepten zoals calculus en statistiek.
Een stad agressief overspoelen met elektrische deelfietsen en -steps om vervolgens de woede op de hals halen van bewoners is er in de plannen van Dott niet bij. Die standaard hoeft niet het nieuwe normaal te zijn, meent CEO Maxim Romain. Hij weet gestaag Europese steden en gebruikers voor zich te winnen. Een strategie met daarin een grote rol voor de branding en digitale identiteit.
Door veranderende regelgeving en technologische ontwikkelingen ontstaan kansen om steeds beter te voldoen aan de vraag van consumenten naar innovatieve betaalmanieren
Samen met tien experts zet Wilco Verdoold de twaalf belangrijkste ontwikkelingen op een rijtje. Van personalisatie tot integratie. Met aandacht voor de benodigde content, maar vooral veel focus op de customer journey en customer experience.
De doelgroep ‘moeders’ wordt nog regelmatig vergeten. Zonde, want het is een doelgroep die heel interessant én constant is qua koopgedrag. En dit is waarom én hoe je deze vrouwen kunt benaderen.
Resultaat neerzetten, vooruit gaan, stappen maken, actie ondernemen. In ons werk zijn we dagelijks bezig om toegevoegde waarde te leveren […]
SEA specialisten maken gretig gebruik van “keyword match types” om controle te houden over welke advertentie bij welke zoekopdracht wordt getoond en hoeveel daarvoor per klik wordt betaald.
Hoe ga jij het komende jaar de volgende stap zetten om je marketing te verbeteren? Grote kans dat je iets noemt over data en relevantie.
De whitepaper is één van de geheime wapens van goede contentmarketeers. ‘Geheim’, want veel bedrijven kennen de ingrediënten van een werkelijk effectieve whitepaper niet. In dit artikel volgt een kijkje in de keuken van CanvassCompany.