More stories

Weg met het traditionele online marketingteam, dit zijn de functies van de toekomst!

Waar staat marketing nu echt voor vandaag de dag en welke marketingfuncties gaan in de toekomst een veel grotere rol van betekenis spelen?

Marketing
Premium

Artificial Intelligence in 2020, waar moeten business leaders op letten?

Artificial Intelligence is veelomvattend: van het spelen van games tot gezichtsherkenning en zelfrijdende auto’s. Wat gaat AI in 2020 doen voor je business?

Artificial Intelligence

Dit zijn de drie belangrijkste ontwikkelingen voor frontoffice-transformatie

Voor het aangaan van duurzame en relevante klantrelaties is een goede frontoffice essentieel. Drie belangrijke ontwikkelingen die de komende jaren een bepalende rol gaan spelen bij frontoffice-transformaties. 

Customer Service

Tien tips voor een betere 404-pagina

In dit artikel tien tips voor een betere 404-pagina. En heel veel voorbeelden van hoe het niet moet. 

Web-design

Header Bidding – Wat heeft het ons opgeleverd en wat is de toekomst?

Header Bidding, de afgelopen jaren misschien wel hét buzzwoord onder display marketeers. Hoe staat het er anno 2020 mee?

Native advertising
Premium

Zeven Voorspellingen over Robotic Process Automation (RPA) in 2020

Marktonderzoeksbureau Gartner heeft Robotic Process Automation benoemd tot ‘het snelst groeiende segment binnen de wereldmarkt voor bedrijfssoftware’

Artificial Intelligence

Dit zijn de belangrijkste social trends in 2020

Ontwikkelingen gaan ook in 2020 razendsnel en voorspellingen doen is bijna onmogelijk. Toch volgt hier een dappere poging en een […]

Online advertising

Onderzoek: Zo word je een leider in datamanagement

Oracle heeft onderzoek gedaan naar hoe je een dataleider wordt. Dit onderzoek is gebaseerd op een wereldwijde survey onder executives vanuit verschillende bedrijven. Lees welke drie stappen er nodig zijn in je reis naar het worden van een dataleider.

B2B Digital

Responsive Search Ads: Wat zijn het en hoe gebruik je ze? 

De afgelopen jaren zijn er mooie stappen gemaakt op het gebied van automation binnen Google, zo ook wanneer het aankomt op de creatie.

Marketing automation

Eduard Schaepman (Tribes): ‘Een slecht product is je beste reclame’

In de negende aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink 25 minuten in gesprek met Eduard Schaepman, CEO en oprichter van Tribes.

Strategy

Zo voorspelt Vakmedianet de deelname aan een evenement 

De waarschijnlijkheid of iemand deel zal nemen aan een evenement is heel goed te voorspellen, zo vertelt Stephanie Gillisse, Marketing Manager Data & Development bij Vakmedianet.

Marketing automation

Dit zijn de online risico’s die bedrijven bedreigen in 2020

Hacks door buitenlandse overheden, multivector-aanvallen en nieuwe gevallen van CEO-fraude; er zijn nogal wat bedreigingen waar organisaties zich tegen moeten wapenen komend jaar.

Security

Dit zijn de vijf redenen om in 2020 aan je online reputatie te werken

Vijf redenen waarom online reputatiemanagement een slimme manier is om hieraan te werken en concrete handvatten om er zelf mee aan de slag te gaan.

Search

De toekomst van affiliate marketing 

Een verscheidenheid aan grote dilemma’s confronteren momenteel affiliate marketing. Privacyfuncties in browsers zetten de traditionele trackingsmodellen onder druk en het consumentenvertrouwen in online adverteren staat op een nieuw laagtepunt. De industrie heeft bovendien een identiteitscrisis. Hoe ziet de toekomst van affiliate marketing eruit? 

Affiliate marketing
Premium

Dit zijn de vier grote pijlers van conversie-optimalisatie in 2020

Er zijn altijd veel verschillende onderwerpen die het brede vakgebied van conversie-optimalisatie beïnvloeden. Vanuit de praktijk leerden we echter dat de volgende vier er duidelijk bovenuit springen: machine learning, privacy, statistics en growth mindset. In de rubriek ‘Conversion’ duiken we in Emerce Magazine ditmaal in op deze vier grote pijlers van conversie-optimalisatie.

Conversie