More stories

Onderzoek: Zo word je een leider in datamanagement

Oracle heeft onderzoek gedaan naar hoe je een dataleider wordt. Dit onderzoek is gebaseerd op een wereldwijde survey onder executives vanuit verschillende bedrijven. Lees welke drie stappen er nodig zijn in je reis naar het worden van een dataleider.

B2B Digital

Responsive Search Ads: Wat zijn het en hoe gebruik je ze? 

De afgelopen jaren zijn er mooie stappen gemaakt op het gebied van automation binnen Google, zo ook wanneer het aankomt op de creatie.

Marketing automation

Eduard Schaepman (Tribes): ‘Een slecht product is je beste reclame’

In de negende aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink 25 minuten in gesprek met Eduard Schaepman, CEO en oprichter van Tribes.

Strategy

Zo voorspelt Vakmedianet de deelname aan een evenement 

De waarschijnlijkheid of iemand deel zal nemen aan een evenement is heel goed te voorspellen, zo vertelt Stephanie Gillisse, Marketing Manager Data & Development bij Vakmedianet.

Marketing automation

Dit zijn de online risico’s die bedrijven bedreigen in 2020

Hacks door buitenlandse overheden, multivector-aanvallen en nieuwe gevallen van CEO-fraude; er zijn nogal wat bedreigingen waar organisaties zich tegen moeten wapenen komend jaar.

Security

Dit zijn de vijf redenen om in 2020 aan je online reputatie te werken

Vijf redenen waarom online reputatiemanagement een slimme manier is om hieraan te werken en concrete handvatten om er zelf mee aan de slag te gaan.

Search

De toekomst van affiliate marketing 

Een verscheidenheid aan grote dilemma’s confronteren momenteel affiliate marketing. Privacyfuncties in browsers zetten de traditionele trackingsmodellen onder druk en het consumentenvertrouwen in online adverteren staat op een nieuw laagtepunt. De industrie heeft bovendien een identiteitscrisis. Hoe ziet de toekomst van affiliate marketing eruit? 

Affiliate marketing
Premium

Dit zijn de vier grote pijlers van conversie-optimalisatie in 2020

Er zijn altijd veel verschillende onderwerpen die het brede vakgebied van conversie-optimalisatie beïnvloeden. Vanuit de praktijk leerden we echter dat de volgende vier er duidelijk bovenuit springen: machine learning, privacy, statistics en growth mindset. In de rubriek ‘Conversion’ duiken we in Emerce Magazine ditmaal in op deze vier grote pijlers van conversie-optimalisatie.

Conversie

Bastian Grimm (Peak ACE): ‘Er is één SEO-regel: test, test, test’

Dé expert op gebied van internationale SEO op grote schaal in een zeer concurrerende markt; industry websites, komt naar Nederland […]

Search

Van slimme displays tot zelfrijdende auto’s: hoe innoveer je om de consument van morgen te bedienen? 

Technologische ontwikkelingen leiden tot veranderend consumentengedrag. De verwachtingen worden bijgesteld, omdat technologieën meer mogelijk maken.

Customer Experience

Dit zijn de mooiste sites van het afgelopen kwartaal

Januari, tijd van lijstjes en overzichten van het beste, leukste, mooiste van het afgelopen jaar. Tevens tijd voor mijn nieuwste overzicht. Vijf sites om geïnspireerd aan het nieuwe jaar te beginnen.

Web-design

André Polderman (RecruitNow): ‘Uitzendbureaus hebben nog een weg te gaan op het gebied van digitale transformatie’

Uitzendbureaus zetten steeds meer in op digitale transformatie en het gebruikmaken van de daaruit voortvloeiende beschikbare data. Maar volgens André Polderman, CEO van online recruitmentspecialist RecruitNow, zijn hier nog veel noodzakelijke slagen in te maken.

Recruitment
Premium

Dit zijn de veertien online advertising trends in 2020

Samen met 6 experts zetten we de belangrijkste online advertising trends in 2020 op een rijtje.

Online advertising

Dit zijn de grote financiële risico’s van klimaatverandering voor je organisatie

De link tussen klimaatverandering en financiële risico’s wordt niet snel gemaakt, maar deze bestaat wel degelijk

Innovatie

Adverteerder, bereid je voor op The Streaming Wars

Het tweede decennium van deze eeuw ligt achter ons, dus is het de hoogste tijd om even op adem te komen… maar maak er geen sabbatical van, want de strijd is nog lang niet gestreden.

Online advertising